z 1

پنج دلیل برای اینکه ارزهای دیجیتال در آینده شاهد رشد بیشتری خواهند بود.

زمانی ارز دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری خاص دیده می‌شد، اما اکنون به سودآورترین سرمایه گذاری تبدیل شده است و در تمام بازارهای جهان معامله می‌شود.

ما در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم که هر سال شاهد افزایش محبوبیت و ارزش ارز دیجیتال هستیم. سرمایه‌گذار و کارآفرین هنریتا هولتز(Henrietta Holtz) از مدافعان قدرت ارزهای دیجیتال است و در اینجا پنج دلیل را به اشتراک می‌گذارد که معتقد است ارز دیجیتال در آینده رشد چشمگیری خواهد داشت.

۱. عدم تمرکز ارز

هولتز تاکید می‌کند که به عنوان یک شکل غیر متمرکز ارز، رمزارز هرگز نباید با تغییر نگرش بانک‌ها یا دولت‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد. این آزادی به این معنی است که رمز ارز نمی‌تواند تحت تأثیر رویدادهای آینده جهان یا ناراحتی‌های سیاسی قرار گیرد.

۲. انعطاف پذیری

در دنیایی کارآمد، انعطاف‌پذیری است که آینده ارز را شکل خواهد داد. در حالی‌که نیاز به موسسات بانکی فیزیکی در حال کاهش است، تمایل به خرید و سرمایه‌گذاری در حال حرکت و در حال گسترش است. هولتز می‌گوید که ارز دیجیتال، آینده‌ای است که به سرعت در حال حرکت است.

۳. رمزگذاری ایمن

ارز دیجیتال از سیستم‌های رمزگذاری استفاده می‌کند که به کدی تبدیل می‌شوند که فقط توسط افراد منتخبی که کلید آن کد را دارند قابل خواندن است. هولتز معتقد است که با تهدید دائمی سرقت آنلاین و کلاهبرداری، نیاز به روش های امن ارسال پول در آینده بیشتر خواهد شد.

۴. آزادی همتا به همتا

هولتز معتقد است که ماهیت همتا به همتا تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بخش بزرگی از جذابیت آن است. با حذف واسطه برای افرادی که می‌خواهند پول ارسال یا دریافت کنند، کل فرآیند ساده می‌شود. او پیش‌بینی می‌کند که آینده در ارزی است که به راحتی قابل معامله است.

۵. استفاده جهانی

ارز دیجیتال نه تنها روشی انعطاف‌پذیر برای انتقال پول ارائه می‌کند، بلکه هولتز همچنین به سهولت انتقال آن در سطح جهانی به عنوان یک نکته مثبت قابل توجه در استفاده از این ارز اشاره می‌کند. مردم به راحتی می‌توانند بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان ارسال و دریافت کنند. هولتز معتقد است که با فراتر رفتن از مرزهای جهانی، ارزهای دیجیتال خود را برای آینده آماده می‌کنند.

هولتز مدت‌هاست که مدافع قدرت ارزهای دیجیتال بوده است. اهمیت ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۳ توجه او را به خود جلب کرد. او آشکارا حمایت خود را از بیت‌کوین و چین‌لینک به اشتراک می‌گذارد، زیرا در مورد این اشکال ارز دیجیتال و معنای آن‌ها به خوبی آگاه شده است. هولتز درباره آینده مالی جهان در بسیاری از رویدادهای بلاک چین در سراسر جهان صحبت کرده است و امیدوار است که حضور او در دنیای مالی بتواند زنان بیشتری را برای ورود به فضای ارزهای دیجیتال تشویق کند. در سال‌های اخیر، ارز دیجیتال حتی از انتظارات مشتاق‌ترین حامیان خود نیز فراتر رفته است و جامعه‌ای از سرمایه‌گذاران را ایجاد می‌کند که قصد دارند آن را به عنوان یک ستون اصلی در سبد سهام خود نگه دارند.

در نهایت، هنریتا هولتز معتقد است که ارز دیجیتال در آینده شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود و خود را به‌عنوان ارز انتخابی برای نسل‌های آینده تضمین خواهد کرد.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی رفتار قیمت در بازارهای مالی بر اساس داده‌ها و رفتارها در زمان گذشته است. در واقع تحلیل تکنیکال یک روش تجزیه و تحلیل برای تخمین یا به نوعی پیش بینی جهت تغییر قیمت‌ها از طریق مطالعه داده‌های قیمتی…

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

گفت‌وگو