چگونه به عنوان یک کارآفرین زن، موفقیت خود را تسریع کنیم

چگونه به عنوان یک کارآفرین زن، موفقیت خود را تسریع کنیم

اولین قدم در راه اندازی یک کسب و کار دارای دو جزء است: انجام کاری و سپس گفتن: «من این کار را انجام می‌دهم». بسیاری از کارآفرینان زن با قسمت دوم مشکل دارند.

یکی از سخت‌ترین چیزها در راه اندازی یک کسب و کار این است که بر شک و تردید خود غلبه کنید و باور کنید که رویای شما در نهایت می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. به چند دلیل، برداشتن اولین قدم‌های حیاتی می‌تواند برای مؤسسان زن سخت باشد.

یکی از سخت‌ترین چیزها در راه اندازی یک کسب و کار این است که بر شک و تردید خود غلبه کنید و باور کنید که رویای شما در نهایت می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

به خود فشار بیاورید تا “اعتماد به نفس داشته باشید”

بیانیه‌ای درباره کاری که انجام می‌دهید به همان اندازه مهم است که واقعاً برای شروع کسب و کار خود انجام می‌دهید. این تعهد شما را تقویت می‌کند و فرآیند شبکه سازی جذب افراد و سازمان‌های همفکر را آغاز می‌کند.

راه حل در اینجا برای بنیانگذاران زن اغلب فقط آگاهی از این پویایی است. توجه داشته باشید که اعلامیه ممکن است ناخوشایند باشد. نیازی به لاف زدن یا اغراق نیست. فقط بگویید چه کرده‌اید و چه می‌کنید.

همچنین لازم نیست در یک کنفرانس صحبت کنید یا در هر حساب رسانه اجتماعی که دارید پست کنید. به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های خود در مکالمات یک به یک اغلب به همان اندازه قدرتمند یا بیشتر از اعلام در یک صحنه بزرگ است. وضوح در این مرحله بیش از رسیدن به آن اهمیت دارد.

در مورد پتانسیلی که برای کسب و کار خود می‌بینید و اقداماتی که تاکنون انجام داده‌اید، واقعی باشید. اظهارات خود را با تحقیر خود زیر پا نگذارید. گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است و من دائماً در تلاش برای بهتر شدن در آن هستم. می‌توانید بپذیرید که کار آسانی نخواهد بود یا اینکه تازه شروع کرده‌اید، اما صاحب جایی هستید که می‌روید و قدم‌هایی که برداشته‌اید.

1 20

از همدلی به نفع خود استفاده کنید

اگر جنبه ساختگی تجارت را چالش برانگیز می‌دانید، ممکن است به این دلیل باشد که بیشتر به ایجاد تفاوت واقعی اهمیت می‌دهید تا ظاهر. اگر اینطور است، شما می‌توانید به ویژه برای جنبه تحقیقاتی کارآفرینی مناسب باشید.

درک دامنه و تفاوت‌های ظریف مشکلی که کسب و کار شما با صحبت کردن با افراد مختلف حل می‌کند بسیار مهم است. شما باید مطمئن باشید که دنیا به چیزی که شما می‌سازید نیاز دارد و دقیقا همان چیزی را می‌سازید که دنیا به آن نیاز دارد.

از آنجایی که این نوع پرس و جو به طور طبیعی برای زنان انجام می‌شود، گاهی فراموش می‌کنیم که تحقیقات بازار به عنوان یک اقدام به حساب می‌آید. اگر در حال انجام تحقیقات بازار هستید، حتی به صورت غیررسمی، اولین قدم را در کسب و کار خود برداشته‌اید. در صحبت کردن در مورد آن تردید نکنید.

2 25

با یک محصول ناقص راحت باشید

سارا اسمیت کارآفرین می‌گوید: مدتها قبل از اینکه Dyrt یک برنامه با رتبه برتر در اپ استور اپل باشد، یک سایت وردپرس بسیار ابتدایی بود. مانند هر شرکت فناوری، ما باید از جایی شروع می‌کردیم، اما برای من بسیار آزاردهنده بود که محصولی را عرضه کنم که با آنچه تصور می‌کردم فاصله داشت.

ما در اصل یک پوسته داشتیم. کمپ‌ها می‌توانند نظرات خود را ارسال کنند، اما هزاران اردوگاه در سراسر کشور وجود دارد و طبیعتاً اکثر اردوگاه‌ها بازبینی صفر داشتند. انتقاد و سردرگمی آن روزها را از طرف دوستان و خانواده به یاد می‌آورم که نمی‌دانستند یک تجارت همیشه در حال پیشرفت است.

مردم می‌گفتند، «فکر می‌کردم شما می‌خواهید بررسی‌ها و چیزهای دیگری انجام دهید…» و من می‌گفتم: «می‌خواهیم! ما هستیم! آیا می دانید چقدر سخت است که مردم را وادار به نوشتن نظرات برای یک وب سایت جدید کنید؟ امروز، ما بیش از ۲.۵ میلیون بررسی، راهنمایی و عکس داریم، اما حفظ فضایی برای افزایش آن کار آسانی نبود.

ایجاد یک جامعه آنلاین یا هر شرکت ارزشمندی زمان می‌برد. به عنوان یک کارآفرین، باید با این واقعیت موافق باشید که آنچه دارید همیشه دنبال چیزی است که می‌خواهید بسازید و اغلب بسیار عقب است. این یک وضعیت بسیار ناراحت کننده برای بسیاری از بنیانگذاران است، به ویژه بنیانگذاران زن که نمی‌خواهند خود را در معرض انتقاد بگذارند.

اسمیت می‌گوید: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که مهم است که دیدگاه خود را در نظر بگیرید. به عنوان کارآفرین، ما در آینده زندگی می‌کنیم. ما می‌بینیم که چه چیزی ممکن است این هدیه ماست. ناامید نشوید که حال هنوز آینده نیست. این ماهیت زمان حال است.

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که مهم است که دیدگاه خود را در نظر بگیرید. به عنوان کارآفرین، ما در آینده زندگی می‌کنیم. ما می‌بینیم که چه چیزی ممکن است این هدیه ماست. ناامید نشوید که حال هنوز آینده نیست. این ماهیت زمان حال است.

در عوض، دیگران را به چشم انداز خود بکشانید. توانایی شما در برقراری ارتباط با آینده‌ای که می‌خواهید بسازید، موفقیت شما را به عنوان یک کارآفرین تعیین می‌کند. بنابراین انرژی را برای کم کردن کار سخت یا اولین قدم‌هایی که برداشته‌اید و عذرخواهی برای زمان حال هدر ندهید. به هر حال امروز به زودی گذشته خواهد بود.

دیگران را به چشم انداز خود بکشانید. توانایی شما در برقراری ارتباط با آینده‌ای که می‌خواهید بسازید، موفقیت شما را به عنوان یک کارآفرین تعیین می‌کند.

3 17

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

چگونه کلیشه‌های جنسیتی اعتماد به نفس زنان را از بین می‌برد

برای دستیابی به موفقیت حرفه ای، افراد باید در حین کار در تیم های تصمیم گیری، نظرات خود را ابراز کنند و از ایده های خود دفاع کنند، بنابراین اگر زنان در مورد موضوعات مردانه ساکت بمانند – و اگر ایده های آنها کمتر مورد توجه قرار گیرد، مشکل ساز است. کافمن می گوید آنها را بیان کنید.

این مقاله می‌گوید: «کار ما نیاز به ساختار تصمیم‌گیری گروهی را به گونه‌ای نشان می‌دهد که با استعدادترین اعضا، با وجود کلیشه‌های جنسیتی، هم داوطلب می‌شوند و هم برای مشارکت‌شان شناخته می‌شوند.»

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

۵ راه برای تقویت محتوا و ارتقاء وبلاگ کسب و کار

هنگامی که محتوای وبلاگ به درستی انجام شود، می تواند فرصتی خارق العاده برای ایجاد روابط با مشتریان فراهم کند. یک پست وبلاگ خوش ساخت نه تنها اطلاعات مفیدی را به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد، بلکه به پرورش احساسات و اعتماد بسیار مهم برای مهار وفاداری مشتری و تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران در ادامه راه کمک می کند.

رازهای کار تیمی عالی

نکته کلیدی برای رهبران این است: اگرچه تیم‌ها با مجموعه‌ای از چالش‌های پیچیده‌تر روبه‌رو می‌شوند، تعداد نسبتا کمی از عوامل تأثیر بزرگی بر موفقیت آنها دارند. اگر مدیران بدانند این عوامل چیست و روی درست کردن آنها تمرکز کنند، می توانند به بازدهی بزرگی دست یابند.

گفت‌وگو