بچه ها به مهدکودک بازمیگردند، حتی اگر والدین در خانه بمانند.

بچه ها به مهدکودک بازمیگردند، حتی اگر والدین در خانه بمانند.

حتی با دو سالن های ورزشی در محل و نهار در سالن غذاخوری بریس هانت علاقه ای به کار تمام وقت از دفتر نرم افزاری شرکت پدیوم در یوتا ندارد. اما پنج روز در هفته، خودش یا شوهرش، که یک مهندس شرکت تجهیزات پزشکی است – یک سفر رفت و برگشت سی دقیقه ای به دفتر مرکزی پدیوم انجام می‌دهد. چرا؟ تا بتوانند، دختر ۲ ساله خود را به مرکز مراقبت روزانه کودکان در شرکت برسانند.

این نوع رفت و آمد معکوس دقیقا چیزی نبود که شرکت تکنولوژی ۳ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۹ در نظر داشت، زمانی که آن را با شرکت‌های راه‌حل‌های خانوادگی افق روشن ، بزرگترین ارائه دهنده خدمات روزانه در سایت خود همکاری کرد. اما این روزها، شرکت ها هر کاری را انجام می‌دهند تا کارکنان به کار خود ادامه دهند. کتی مورو، مدیر ارشد منابع انسانی پدیوم، با اشاره به وضعیت مراقبت روزانه، می‌گوید: “این بحران در اینجا وجود دارد.” “کمبود دسترسی با کیفیت بالا به مراقبت از کودکان در کشور ما وجود دارد و ما توانایی کمک به حذف این مانع برای تیم خود را داریم.”

1000x 1

به دنیای جدید مدیریت والدین کارمند خوش آمدید. کارمندان اداری دیگر مراقبت از کودکان خود را از کارفرمایان پنهان نمیکنند و شرکت های ناامید به حفظ کارکنان و جذب آنها به کار به دنبال ارایه هر نوع خدماتی به آنها هستند. استفن کرامر، مدیر اجرایی برجسته افق روشن، می‌گوید: “این یک مرکز مراقبت روزانه در محل بود، اما اکنون همچنین به عنوان یک دلیل به نظر می رسد که کارکنان به دفاتر کار می‌روند.”

در حال حاضر شرکتهایی مانند افق روشن برای والدینی که هر دو کارمند هستند یک سیستم مراقبت از کودک قابل قبول است. در حالی که این صنعت در سال گذشته ۵۲.۵ میلیارد دلار سود داشته است، تقریبا یک سوم از کسب و کارهای مراقبت از کودکان در طول پاندمی بسته شده اند و بیش از نیمی از بازماندگان گزارش می‌دهند که پول خود را از دست داده‌اند.

1000x 1 1

در عین حال، شرکت‌هایی که توسط افق‌های روشن طراحی شده‌اند، به ممتاز ترین کارکنان شرکت‌ها کمک می‌کنند که جای خالی مراکز مراقبت از کودکان را پر کنند. شرکت مستقر در ماساچوست مراقبت روزانه یا پشتیبان‌گیری را برای بیش از ۱۰۰۰ شرکت از دره سیلیکون تا وال استریت، از جمله بانک مرکزی آمریکا، تویوتا، و بلومبرگ را فراهم می‌کند.

افق روشن در ابتدا ۳۵ سال پیش توسط Bain & Co شروع به کار کرد، در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ مرکز در ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان، هلند و هند را تأمین می‌کنند و به مشتریان کمک می‌کند تا ضررهای وارد آمده به نیروی کار خود را از هزینه‌های بیش از حد مراقبت‌های روزانه کاهش دهند . این شرکت می‌گوید که در سال ۲۰۲۰، برآورد تقریبی متوسط هزینه در مراکز افق روشن، از ۱،۶۴۵ دلار در هر ماه برای پیش دبستانی‌ها تا ۲،۰۷۵ دلار در هر ماه برای نوزادان بود. شرکت‌ها معمولا یک چهارم تا نیمی از آن هزینه را برای کارکنان یارانه می‌دهند و کارکنان بقیه را پرداخت می‌کنند.

1000x 1 2

هنگامی که پاندمیک Covid-19 وارد شد، افق‌های روشن مجبور به حرکت به عدم قطعیت‌های دوگانه با هر دو شرکت‌های بزرگ و صاحبان مراکز مراقبت روزانه بود. در مارس ۲۰۲۰، این شرکت به طور موقت ۸۵۰ مکان را بسته بود – ترکیبی از مراکز شرکت در محل، مراکز یارانه ای به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت های متعدد، و مراکز اجتماعی شرکت‌ها – در حالی که ۲۵۰ مرکز برای کودکان کارکنان ضروری باز بود. همانطور که پاندمیک ادامه داشت، افق روشن برای ارائه چنین خدماتی به عنوان آموزش مجازی و مراقبت پشتیبان استفاده می‌شد. حدود ۹۴ درصد از مکان‌های آن اکنون باز هستند؛ ۱۲۱ بسته به طور دائم بسته شده و ۵۴ هنوز هم به طور موقت بسته شده‌اند.

پاندمی همچنین ۱۵۰ مشتری جدید از شرکت های بزرگ را برای مراقبت‌های اضطراری پشتیبان به ارمغان آورد، تعداد زیادی از خانواده‌های با درامد بالا از این مراکز استقبال کرده‌اند.

با توجه به یک نظرسنجی ، تنها ۱۷ درصد از کارکنان مایل به بازگشت به دفتر تمام وقت هستند، به عنوان راه‌حل انعطاف‌پذیر برای کارهای هیبریدی که متناوب بین کار شخصی و مجازی است، این شرکت خود را به عنوان راه حل انعطاف‌پذیر برای کارمندان شغل‌های ترکیبی قرار می‌دهد .

این شرکت می‌تواند خدمات مراقبت از کودکان کارمندان را در هر کجا ارائه دهد.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

روز جهانی مبارزه با کار کودکان

روز جهانی مبارزه با کار کودکان عنوان مورد تایید سازمان بین المللی کار (ILO) است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ با هدف افزایش آگاهی و فعالیت برای جلوگیری از کار کودکان آغاز شد. این کنوانسیون با تصویب کنوانسیون شماره ۱۳۸ سازمان بین المللی کار در مورد حداقل سن برای اشتغال و کنوانسیون شماره ۱۸۲ سازمان بین المللی کار در مورد بدترین اشکال کار کودکان تشکیل شد.

تحول دنیای دیجیتال: نقشه راه جدیدی برای موفقیت

علیرغم شناخت شرکت کنندگان که سرعت بسیار مهم است، آنها گزارش دادند که تحول دیجیتال به سرمایه گذاری مالی و زمان قابل توجهی نیاز دارد. ۶۰ درصد از کسانی که پیشرفت قابل توجهی در سفر خود داشته‌اند حداقل پنج سال در آن بوده‌اند. در محاسبه منابع اعم از مالی و غیره لازم برای تغییر، شرکت کنندگان بر لزوم برنامه‌ریزی برای ارتقای مستمر فناوری، قابلیت‌های سازمانی و استعدادها تاکید کردند.

گفت‌وگو