به کارکنان خود بهترین روش های بازاریابی را برای توسعه شغلی آموزش دهید

به کارکنان خود بهترین روش‌های بازاریابی را برای توسعه شغلی آموزش دهید

در عصر مدرن، استفاده از فناوری در بخش تجاری برای پیشرفت ضروری است. بنابراین، کارکنان شما باید بهترین اشکال بازاریابی آنلاین را برای ارتقای شغل آینده خود آموزش ببینند. صرف نظر از اینکه در سال‌های بعد به کدام کسب‌وکار می‌روند، بازاریابی آنلاین یک مهارت مهم است که نباید نادیده گرفته شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید در آینده نزدیک تبلیغات آنلاین را نیز در برنامه بازاریابی خود بگنجانید.

اگر به دنبال راه‌هایی برای تقویت کسب و کار و افزایش فرصت‌های شغلی کارکنان خود هستید، چندین تکنیک مختلف بازاریابی آنلاین وجود دارد که باید آنها را آموزش دهید.

1 14

۱. بازاریابی محتوا

در دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، مزایای بازاریابی محتوا بسیار خوب است. اطمینان از اینکه وب سایت شما از محتوای مفید اشباع شده است می‌تواند شانس یافتن شما را افزایش دهد. به خصوص زمانی که با تکنیک‌های ساخت لینک طبیعی همراه شود. محتوای وب سایت همچنین می‌تواند سئو را به طور چشمگیری افزایش دهد. سئو (که به عنوان بهینه سازی موتور جستجو نیز شناخته می‌شود) به افزایش دید وب سایت شما در جستجوهای گوگل و میزان ترافیک دریافتی آن کمک می‌کند. شما باید محتوای عالی را در صفحات مختلف وب سایت، از جمله «درباره ما»، «محصولات و خدمات» و وبلاگ تجاری خود قرار دهید. سئو یک مهارت حیاتی است که متخصصان بازاریابی به آن نیاز دارند، اما اگر خودتان در مورد اصول اولیه این تکنیک مطمئن نیستید، ممکن است بهترین کار این باشد که یک متخصص سئو را استخدام کنید تا به کارکنان آموزش دهد که چگونه آن را در محتوای خود بگنجانند.

شما باید محتوای عالی را در صفحات مختلف وب سایت، از جمله «درباره ما»، «محصولات و خدمات» و وبلاگ تجاری خود قرار دهید. سئو یک مهارت حیاتی است که متخصصان بازاریابی به آن نیاز دارند.

2 13

۲. بازاریابی ویدئویی

مزایای بازاریابی ویدئویی را دست کم نگیرید. ویدئوها در واقع محبوب‌ترین شکل تبلیغات هستند، زیرا هم جذاب و هم سرگرم‌کننده هستند و در عین حال هدف اصلی تبلیغ را در خود جای می‌دهند. اگر ویدیوها به درستی تولید شوند، واقعاً می‌توانند توجه مخاطبان هدف شما را به خود جلب کنند. مطمئن شوید که پیام برند خود را درج کرده‌اید و با یک فراخوان برجسته به پیامتان خاتمه دهید که مخاطب را برای انجام یک عمل خاص ترغیب می‌کند. به کارمندان خود اجازه دهید از بازاریابی ویدئویی به نفع کسب و کار خود استفاده کنند. در واقع همه چیز در مورد استفاده از خلاقیت و آزمایش است، به خصوص در مورد زوایای دوربین و ویرایش.

3 12

۳. ایمیل خبرنامه

اگر هنوز ایمیل خبرنامه را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود در نظر نگرفته‌اید، مطمئناً زمان آن فرا رسیده است که این کار را انجام دهید! در طول سال‌ها، به یکی از قابل اعتمادترین اشکال بازاریابی تبدیل شده است، زیرا رویکردی هدفمند است و پس از ثبت نام مستقیماً به مخاطبان شما دسترسی پیدا می‌کند. به منظور ایجاد یک لیست ایمیل، باید به بازدیدکنندگان وب سایت این امکان را بدهید که در خبرنامه و به روز رسانی های شما مشترک شوند. در اولین فرصتی که از سایت شما بازدید می‌کنند، ممکن است تمایلی به این کار نداشته باشند. بنابراین، همیشه ایده خوبی است که با کارکنان خود بنشینید و به راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید به مشتریان احتمالی انگیزه بدهید، مانند کوپن تخفیف یا تحویل رایگان با اولین سفارش.

پس از ایجاد لیست ایمیل، جلسه دیگری با کارمندان خود در مورد نوع به روز رسانی هایی که می‌خواهید ارسال کنید و اینکه ایمیل‌ها چگونه به نفع مشترکین خواهد بود، داشته باشید. اگر مجموعه‌ای از گروه‌های مختلف مشترکین دارید، می‌توانید ایمیل‌های خاصی را بفرستید که برای آنها مفید است. ثانیاً، با تیم خود ملاقات کنید و با موضوعات خلاقانه‌ای بیایید تا فوراً توجه آنها را جلب کنید و آنها را ترغیب کنید که ایمیل را باز کنند. آنها را تشویق کنید که از تصاویر بصری قابل توجه استفاده کنند و مطمئن شوید که محتوا مختصر و مستقیم است.

4 10

۴. تبلیغات گوگل

اگر هرگز به مزایای آموزش Google Ads به کارکنان خود فکر نکرده‌اید، وقت آن رسیده است که این کار را انجام دهید. صرف نظر از بخش تجاری که در آن هستید؛ می‌توانید کاری کنید که تبلیغات گوگل به نفع شما عمل کند. این پلت فرم بازاریابی آنلاین به شما این امکان را می‌ دهد که کسب و کار خود را مورد توجه مشتریان بالقوه‌ای قرار دهید که قبلاً هرگز شما را پیدا نکرده بودند.

تبلیغات گوگل توسط کسب و کارها پرداخت می‌شود به طوری که وقتی کاربر جستجوی خاصی را در رابطه با محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید انجام می‌دهد، وب سایت شما در بالا یا پایین رتبه بندی جستجو به عنوان یک تبلیغ ظاهر می‌شود. این بدان معنی است که وب سایت شما باید ترافیک مربوطه را از کاربرانی دریافت کند که علاقه واقعی به آنچه کسب و کار شما ارائه می‌دهد دارند و امیدواریم فروش را تضمین کنند. اگر کارمندان شما قبلاً هرگز با Google Ads کار نکرده‌اند، باید آنها را تشویق کنید تا به این آموزش Google Ads نگاهی بیندازند که راهنمای عمیقی برای شروع به کار در اختیار آنها قرار می‌ده

پلت فرم بازاریابی آنلاین گوگل به شما این امکان را می‌دهد که کسب و کار خود را مورد توجه مشتریان بالقوه‌ای قرار دهید که قبلاً هرگز شما را پیدا نکرده بودند.

۵. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی

کارمندان شما مطمئناً از رسانه‌های اجتماعی در سطح شخصی استفاده کرده‌اند، اما در سطح حرفه‌ای نیز ابزار بسیار ارزشمندی است. نه تنها استفاده از آن رایگان است، بلکه یکی از مؤثرترین و موفق ترین اشکال بازاریابی آنلاین است. اگر کسب و کار شما در حال حاضر هیچ حساب رسانه اجتماعی ندارد، ممکن است شانس رشد در بخش بازاریابی را از کارمندان خود محروم کنید.

ایجاد یک جامعه آنلاین بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی است، زیرا آگاهی از برند را از طریق پست‌هایی که ایجاد و منتشر می‌شود افزایش می‌دهد. همچنین با استفاده از استراتژی‌های مناسب، مانند میزبانی مسابقات برای برنده شدن در محصولات رایگان، هشتگ گذاری در اینستاگرام یا کار با اینفلوئنسرهایی که کسب و کار شما را به دنبال کنندگان خود تبلیغ می‌کنند، بسیار آسان است که به کسب و کار خود توجه کنید. همه این تکنیک‌ها جنبه‌های اساسی در دنیای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی هستند، و کارگاه‌هایی وجود دارد که می‌توانید کارمندان خود را در آن بفرستید، که ممکن است چشمان آنها را به استفاده از آن به نفع خود به معنای حرفه‌ای باز کند.

5 8

۶. رویدادها و کارگاه‌ها

هیچ راهی بهتر از میزبانی یک رویداد تجاری یا کارگاه تخصصی برای تبلیغ کسب و کار شما وجود ندارد. اگر کارمندانی دارید که مشتاق چالش‌های جدید هستند، به آن‌ها این فرصت را بدهید که مسئولیت اجرای رویداد را بر عهده بگیرند. این فرصت به این معنی است که کسب و کار شما برای دریافت مشتریان جدید یا حتی یافتن یک شریک تجاری بالقوه بازتر خواهد بود.

اگر به سادگی نمی‌توانید برای اعضای کارکنان وقت بگذارید تا رویداد خود را برگزار کنند، همیشه می‌توانید کارمندان را به رویدادهای محلی بفرستید، جایی که می‌توانند جزوات را پخش کنند و با دیگر متخصصان ارتباط برقرار کنند.

۷. تبلیغات دهان به دهان

اگرچه بازاریابی شفاهی برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است، اما هنوز یکی از مؤثرترین اشکال بازاریابی در مورد فروش است. مطالعات نشان داده است که اگر یکی از دوستان نزدیک یا یکی از اعضای خانواده به آنها توصیه‌ای کرده باشد، افراد تمایل بیشتری به خرید محصول یا خدمات دارند، بنابراین مطمئن شوید که کارمندان خود را تشویق کنید تا اخبار کسب و کار شما را به حلقه‌های نزدیک خود منتقل کنند. علاوه بر این، داشتن مهارت گفتگو در فروش به آنها در هر شغلی کمک می‌کند.

6 5

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

۵ راه برای تقویت محتوا و ارتقاء وبلاگ کسب و کار

هنگامی که محتوای وبلاگ به درستی انجام شود، می تواند فرصتی خارق العاده برای ایجاد روابط با مشتریان فراهم کند. یک پست وبلاگ خوش ساخت نه تنها اطلاعات مفیدی را به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد، بلکه به پرورش احساسات و اعتماد بسیار مهم برای مهار وفاداری مشتری و تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران در ادامه راه کمک می کند.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

گفت‌وگو