چرا هر برندی باید وبلاگ داشته باشد؟

چرا هر برندی باید وبلاگ داشته باشد؟

وبلاگ یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش آگاهی از برند و دستیابی به مخاطبان هدف، با نوشتن محتوای مرتبط با جستجوهای آنها است.

رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌ها، ویدیو وقتی صحبت از بازاریابی یک برند می‌شود، به ظاهر هزاران گزینه برای انتخاب وجود دارد. اگرچه هر کانال دیجیتال چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارد، اولین گزینه‌ای که برندها باید در هنگام تقویت استراتژی بازاریابی خود در نظر بگیرند، وبلاگ است. باور کنید یا نه، وبلاگ یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش آگاهی از برند و دستیابی به مخاطبان هدف شما با نوشتن محتوای مرتبط با جستجوهای آنهاست.

برای اینکه وبلاگ خود را از ابتدا برای موفقیت تنظیم کنید، هدف و مخاطبان نام تجاری خود را در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند کلمات کلیدی و عبارات مناسب را شناسایی کنید تا مطمئن شوید که وبلاگ شما خوانندگان را به سمت وب سایت شما سوق می‌دهد.

وبلاگ یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش آگاهی از برند و دستیابی به مخاطبان هدف شما با نوشتن محتوای مرتبط با جستجوی آنهاست.

اگر هنوز در مورد اینکه چگونه وبلاگ نویسی می‌تواند به سئوی شما کمک کند شک دارید، در اینجا بهترین راه‌هایی وجود دارد که یک وبلاگ می‌تواند برای برندها ارزشمند باشد:

وب سایت خود را تازه نگه دارید.

اگر مانند اکثر مردم هستید، وقتی به وب‌سایتی برخورد می‌کنید که سال‌ها به‌روزرسانی نشده است، احتمالاً فوراً از آن خارج می‌شوید و دیگر برنمی‌گردید. گوگل نیز به همین صورت است. هنگامی که یک وب سایت یا محتوای آن برای مدتی به روز نشده است، از آن عبور می‌کند تا بهترین نتیجه جستجوی بعدی را برای کاربر پیدا کند. بنابراین، وب‌سایت‌هایی که به‌روزرسانی می‌شوند شانس بیشتری برای رتبه‌بندی بالاتر در نتیجه جستجو نسبت به صفحات قدیمی دارند.

وب سایت‌هایی که به روز رسانی می شوند شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر در نتیجه جستجو نسبت به صفحات قدیمی دارند.

f

“زمان ماندگاری (dwell time)” را افزایش دهید.

زمان ماندگاری به عنوان مدت زمانی گفته می‌شود که کاربر پس از کلیک کردن روی پیوندی در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP)، قبل از بازگشت به نتایج SERP، به دیدن یک صفحه وب می‌پردازد. این یک معیار کلیدی برای تعیین میزان عملکرد وب سایت است و می‌تواند بینش ارزشمندی در رابطه با آنچه که به نظر می‌رسد مخاطبان بیشتر به آن علاقه دارند ارائه دهد. گوگل احتمالاً از این معیار در الگوریتم خود برای تصمیم‌گیری در رتبه بندی یک وب سایت استفاده می‌کند (این مورد تایید نشده است، اما به شدت توسط کارشناسان سئو حدس زده می‌شود). هر چه زمان ماندگاری طولانی‌تر باشد، احتمال افزایش رتبه وب سایت بیشتر است.

محتوایی که در وب‌سایت خود منتشر می‌کنید نقش مهمی در افزایش زمان ماندگاری بازی می‌کند، زیرا کاربران کمتر احتمال دارد که زمان زیادی را در صفحه‌ای که به نظرشان قدیمی است صرف کنند. تقریباً ۵۰ میلی‌ثانیه (۰.۰۵ ثانیه) طول می‌کشد تا کاربران در مورد وب‌سایت تعیین کنند که آیا سایت را دوست دارند یا نه، می‌مانند یا می‌روند.

چه کاری می‌توانید انجام دهید تا در مدت زمان کوتاهی بهترین تاثیر را داشته باشید؟ محتوای مرتبط و متناسب با مخاطب خاص خود را منتشر کنید. اکثر کاربران از طریق نوعی محتوا، احتمالاً یک پست وبلاگ، به وب‌سایت شما می‌رسند، و اگر احساس کنند محتوا به سؤال خاصی پاسخ می‌دهد، در آنجا باقی می‌مانند.

Piفقcture1

کلمات کلیدی دم بلند (long-tail) را شناسایی کنید.

برای کسانی که به تازگی کار خود را با SEO شروع کرده اند، می‌تواند وسوسه انگیز باشد که فقط مرتبط‌‌ترین و واضح‌ترین کلمات کلیدی را برای حرفه خود هدف قرار دهند. به عنوان مثال، یک آرایشگاه احتمالاً از کلمه کلیدی “سالن مو” برای نشان دادن در نتایج مرتبط استفاده می‌کند. با این حال، این تکنیک ارزش استفاده از کلمات کلیدی خاص‌تر را دارد که می‌تواند به نفع مشاغل کوچکتر باشد که ممکن است در جستجوهای عمومی رتبه اول را نداشته باشند و به عنوان کلمات کلیدی دم بلند شناخته می‌شوند.

کلمات کلیدی دم بلند کلمات کلیدی‌ای هستند که خاص‌تر هستند و ترافیک کمتری به دست می‌آورند، اما به دلیل قرار گرفتن در یک جایگاه بیشتر، نرخ تبدیل بالاتری دارند. اگرچه کلمات کلیدی مرتبط باید در پست های وبلاگ گنجانده شوند، کلمات کلیدی دم بلندی که بیشتر مختص یک برند خاص هستند، نه یک صنعت، فوق العاده ارزشمند هستند. با توجه به ماهیت رقابتی فوق العاده سئو، محتوای شما شانس بیشتری برای دستیابی به مخاطبان هدف با کلمات کلیدی خاص‌تری نسبت به کلمات کلیدی کلی دارد.

درباره مخاطبان خود بیاموزید.

اگر تحقیقات خود را انجام داده‌اید و وبلاگی ایجاد کرده‌اید که محتوای مورد علاقه مخاطبان را تامین می‌کند بسیار عالی است، اما یادگیری با زدن دکمه “انتشار” در صفحه وبلاگ متوقف نمی‌شود. همانطور که شروع به تولید محتوا می‌کنید، مهم است که در مقابل تمایل به “تنظیم آن و فراموش کردن آن” مقاومت کنید. حتی پس از انتشار محتوا، باید توجه داشته باشید که کدام وبلاگ‌ها بیشترین بازدید و اشتراک‌گذاری را دارند، زیرا این موضوعات راهنمای بزرگی در مورد موضوعاتی هستند که احتمالاً سئوی شما را هدایت می‌کنند.

از متخصص کمک بگیرید.

همه اینها شگفت انگیز به نظر می‌رسد، اما بیایید صادق باشیم: اداره یک کسب و کار دشوار است، و پیدا کردن زمان برای ایجاد محتوای متمرکز بر سئو همیشه به راحتی قابل انجام نیست. اگر فکر ایجاد و نگهداری یک وبلاگ همچنان یک کار بزرگ به نظر می‌رسد، می‌توانید شخصی را استخدام کنید تا از آن مراقبت کند.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

۵ راه برای تقویت محتوا و ارتقاء وبلاگ کسب و کار

هنگامی که محتوای وبلاگ به درستی انجام شود، می تواند فرصتی خارق العاده برای ایجاد روابط با مشتریان فراهم کند. یک پست وبلاگ خوش ساخت نه تنها اطلاعات مفیدی را به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد، بلکه به پرورش احساسات و اعتماد بسیار مهم برای مهار وفاداری مشتری و تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران در ادامه راه کمک می کند.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

به کارکنان خود بهترین روش‌های بازاریابی را برای توسعه شغلی آموزش دهید

در عصر مدرن، استفاده از فناوری در بخش تجاری برای پیشرفت ضروری است. بنابراین، کارکنان شما باید بهترین اشکال بازاریابی آنلاین را برای ارتقای شغل آینده خود آموزش ببینند. صرف نظر از اینکه در سال‌های بعد به کدام کسب‌وکار می‌روند، بازاریابی آنلاین یک مهارت مهم است که نباید نادیده گرفته شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید در آینده نزدیک تبلیغات آنلاین را نیز در برنامه بازاریابی خود بگنجانید.

چرا باید این اصول کلیدی برندسازی آنلاین را در ذهن داشته باشید؟

در دنیایی پر از برندها، متمایز شدن از این مجموعه می تواند یک چالش باشد. در حالی که برندهای جدید هر روز راه اندازی می شوند، چیزی برای گفتن در مورد برندهایی وجود دارد که در آزمون زمان ایستاده اند. برندهای معتبر با پیشنهادات و ارزش های متمایز، آنهایی هستند که مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرند.

چرا فهرست کارهای روزانه مفید است؟

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا باید فهرست کارهای روزانه یا همان «to-do list» برای خود ایجاد کنید، در حالی که اغلب آن را گم می کنید یا نادیده می گیرید؟ روانشناسان پاسخی دارند که به شما کمک می‌کند، با استفاده از فهرست کارها، عملکرد خود را بهبود دهید و سازنده و خلاق باشید.

گفت‌وگو