هنگام جابجایی برای کار چه چیزهایی باید بدانید؟

هنگام جابجایی برای کار چه چیزهایی باید بدانید؟

زمانی که یک پیشنهاد شغلی ارائه می‌شود، می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، اما اگر نیاز به جابه‌جایی دارد، چند نکته وجود دارد که باید قبل از رفتن به یک شهر جدید در نظر بگیرید.

چقدر موقعیت مکانی برای شما مناسب است؟ این جابجایی چه تاثیری بر همسر و فرزندان شما خواهد داشت (اگر آنها را داشته باشید)، چقدر جابجایی شغل شما را ارتقا می‌دهد، و هزینه‌های جابجایی، تنها چند مورد هستند.

موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و باید آن‌ها را برای پیگیری هر عنصر یادداشت کنید.

1 11
جابجایی شغلی

مطمئن شوید که مقصد جابجایی شغل برای شما کار خواهد کرد

حرکت به یک شهر یا کشور جدید و استفاده از یک فرصت جدید می‌تواند هیجانات خود را داشته باشد. همچنین اگر برنامه‌ریزی نکنید، می‌تواند با مشکلات غیر ضروری همراه باشد.

قبل از پذیرش پیشنهاد شغلی به این فکر کنید که آیا محل کار برای شما کار می‌کند یا خیر.

حرکت به یک شهر یا کشور جدید و استفاده از یک فرصت جدید می‌تواند هیجانات خود را داشته باشد. همچنین اگر برنامه‌ریزی نکنید، می‌تواند با مشکلات غیر ضروری همراه باشد.

صادقانه از خود بپرسید «اینجا به دنبال چه کاری هستم؟» آیا این چیزی است که من واقعاً می‌خواهم یا فقط نمی‌دانم چه کار دیگری انجام دهم؟ این مکان جدید چگونه با شخصیت شما سازگار است؟ چگونه این جابجایی با استراتژی کلی شغلی شما مطابقت دارد؟»

اگر همسر یا فرزندانی دارید، این که آیا این مکان برای خانواده شما مناسب است، چه تأثیری بر شغل همسرتان خواهد گذاشت، کجا فرزندانتان به مهدکودک/مدرسه خواهند رفت و این نقل مکان چه تأثیری بر خانواده شما خواهد داشت، باید در نظر گرفته شود.

پس از دریافت این پاسخ‌ها، تعیین کنید که آیا یک شرکت قبل از تکمیل پیشنهاد، هزینه‌های جابجایی را به شما بازپرداخت می‌کند یا خیر.

جابجایی شغلی

چه زمانی و چگونه بپرسیم که آیا یک کارفرما کمک جابجایی ارائه می‌دهد؟

برخی از کارفرمایان کمک کامل جابجایی را ارائه می‌دهند و هزینه‌های جابجایی و مسکن موقت شرکت را پرداخت می‌کنند. چالش این است که بدانیم چه زمانی و چگونه بپرسیم که آیا این کار را انجام می‌دهند و چه چیزی را پوشش خواهند داد.

افراد بهتر است تا پس از دریافت پیشنهاد کار منتظر بمانند تا در مورد کمک جابجایی بپرسند.

هدف شماره یک شما در مرحله مقدماتی مصاحبه فقط دریافت پیشنهاد است. “شما می‌خواهید هر نوع معامله شکن، چالش و مذاکره را تا حد امکان حذف کنید. فقط می‌خواهید پیشنهادی دریافت کنید، زیرا در پایان روز، همه چیز قابل مذاکره است، اما در مرحله اول، ما هنوز نمی‌دانیم که آنها چقدر ما را می‌خواهند.

پس از پیشنهاد، ۲۴ ساعت به خود فرصت دهید تا آنچه را که می‌خواهید مذاکره کنید – از جمله کمک به جابجایی – یادداشت کنید و آنها را برای شرکت ایمیل کنید.

با ارسال درخواست‌های مذاکره خود از طریق ایمیل، همه چیز را به صورت مکتوب در اختیار دارید – این یک مرحله ضروری است.

3 11

اولین کارهایی که برای آماده شدن برای جابجایی باید انجام دهید

پس از دریافت پاسخ در مورد کمک جابجایی، به صورت استراتژیک برای حرکت خود آماده شوید.

برای شروع کار، فهرستی از چیزهایی که باید قبل از تاریخ شروع به انجام برسانید، بنویسید و بودجه ایجاد کنید.

هر یک از هزینه‌های احتمالی مانند بسته‌بندی لوازم، حمل‌ونقل، هزینه‌های حمل و نقل و غیره را فهرست کنید.

در مرحله بعد، فهرستی از قرارهایی که ممکن است پس از نقل مکان لازم باشد ایجاد کنید.

قرار ملاقات‌ها می‌تواند هر چیزی از این جمله باشد که «آیا من زودتر از موعد با تیم ملاقات می‌کنم؟» آیا باید بچه‌هایم را در مهدکودک بگذارم یا باید قرار ملاقات‌های دکترم را تنظیم کنم.»

پس از آن، روی روابط تمرکز کنید و شناسایی کنید که چه کسی می‌تواند در حرکت و انتقال به یک نقش جدید به شما کمک کند.

بعد، مشخص کنید چه کسانی را در شهر جدید خود می‌شناسید و چه کسانی می‌توانند در انتقال شما کمک کنند. به جای اینکه به آنها بگویید به کمک نیاز دارید، وظایف را به دوستان و اعضای خانواده محول کنید.

نکته مردم این است که می‌خواهند به ما کمک کنند، اما نمی‌دانند چگونه به ما کمک کنند. ما باید به آنها یک گام عملی بسیار روشن در مورد اینکه چگونه می‌توانند کمک کنند، ارائه دهیم.

نکته مردم این است که می‌خواهند به ما کمک کنند، اما نمی‌دانند چگونه به ما کمک کنند. ما باید به آنها یک گام عملی بسیار روشن در مورد اینکه چگونه می توانند کمک کنند، ارائه دهیم.

بنابراین [می‌توانید بگویید]، از زمانی که به شهر نقل مکان می‌کنم واقعاً می‌توانم از کمک استفاده کنم. من باید بفهمم که بهترین مدرسه برای تحصیل فرزندانم کدام مدرسه خواهد بود. سپس می‌توانید از آنها بخواهید که این تحقیق را برای شما شروع کنند.

قبل از حرکت به آنجا، مقصد جابجایی خود را آزمایش کنید.

 می‌توانید با یک مکان مبله کوچک در مکان جدید شروع کنید و سپس شاید سعی کنید تمام وسایل خود را بفروشید و یا به آرامی آن‌ها را به آنجا بیاورید. دو مکان را به آرامی نگه دارید و طی سه تا شش ماه [حرکت] را انجام دهید.

یک آپارتمان مبله کوتاه مدت با اجاره یک ماهه یا دو ماهه پیدا کنید تا زمان بیشتری برای یافتن محله مناسب برای شما فراهم شود.

نقل مکان به یک شهر یا کشور جدید برای کار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما شدنی است. یک استراتژی برای حرکت خود ایجاد کنید، بودجه ایجاد کنید و کارهای شخصی انجام دهید تا مطمئن شوید که مزایای فرصت شغلی جدید شما بیشتر از هزینه‌هاست.

قبل از رسیدن با درخواست از دوستان و عزیزانتان شروع کنید تا شما را با افرادی که در شهر می‌شناسند مرتبط کنند.

4 6

نقل مکان به یک شهر یا کشور جدید برای کار می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما شدنی است. یک استراتژی برای حرکت خود ایجاد کنید، بودجه ایجاد کنید و کارهای شخصی انجام دهید تا مطمئن شوید که مزایای فرصت شغلی جدید شما بیشتر از هزینه‌هاست.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی رفتار قیمت در بازارهای مالی بر اساس داده‌ها و رفتارها در زمان گذشته است. در واقع تحلیل تکنیکال یک روش تجزیه و تحلیل برای تخمین یا به نوعی پیش بینی جهت تغییر قیمت‌ها از طریق مطالعه داده‌های قیمتی…

چرا فهرست کارهای روزانه مفید است؟

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا باید فهرست کارهای روزانه یا همان «to-do list» برای خود ایجاد کنید، در حالی که اغلب آن را گم می کنید یا نادیده می گیرید؟ روانشناسان پاسخی دارند که به شما کمک می‌کند، با استفاده از فهرست کارها، عملکرد خود را بهبود دهید و سازنده و خلاق باشید.

گفت‌وگو