نسل جدید می خواهند ارزش های شرکت شما را ببینند، نه اینکه درباره آنها بشنوند.

نسل جدید می‌خواهند ارزش‌های شرکت شما را ببینند، نه اینکه درباره آنها بشنوند.

شرکت‌ها در هنگام تلاش برای جذب افراد جوان نسل جدید، در انتقال فرهنگ و ارزش‌های شرکت خود بهتر شده‌اند. آنها متوجه شده اند که نسل جدید (Gen Y) از یک کارفرمای احتمالی انتظارات زیادی دارد، بنابراین آنها به طور فزاینده‌ای از فناوری برای ارائه این اطلاعات کلیدی به شیوه‌ای جذاب استفاده می کنند. کارمندان اغلب در ویدئوها نشان داده می‌شوند و به کارمندان آینده اجازه می‌دهند تا در طول روز با آنها “راه بروند” و توضیح دهند که چگونه شغلشان با فرهنگ شرکت ترکیب می‌شود.

درست است که نسل جدید با جستجوی معنا در محل کار و همچنین مشارکت فعال آنها در اهداف اجتماعی تعریف می‌شوند. دقیقاً به همین دلیل است که فرهنگ یک شرکت و ارزش آن هم در استخدام این نسل و هم در حفظ آنها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

اما آنچه برای این استعدادهای جوان اهمیت بیشتری دارد این است که شرکت‍‌ها بر اساس این ارزش ها عمل کنند. دیگر بیان آنها کافی نیست. جوانان انتظار اثبات دارند، خواه در موقعیت‌یابی برند یا تلاش‌های استخدامی. آنها می خواهند ببینند که شرکت ها آنچه را که موعظه می‌کنند عمل می‌کنند.

یکی از نکات کلیدی در سومین اجلاس جهانی روابط عمومی در میامی این بود که نسل جدید کمتر به انسان دوستانه شرکتی و داستان‌های کمک های نقدی بزرگ اهمیت می‌دهند و بیشتر به راه‌هایی که شرکت‌ها در حل مشکلات اجتماعی می‌پردازند.

آنچه برای استعدادهای جوان اهمیت بیشتری دارد این است که شرکت‌ها بر اساس این ارزش‌ها عمل کنند. دیگر بیان آنها کافی نیست. جوانان انتظار اثبات دارند، خواه در موقعیت‌یابی برند یا تلاش‌های استخدامی. آنها می‌خواهند ببینند که شرکت‌ها آنچه را که موعظه می‌کنند عمل می‌کنند.

1 10

آنچه که نسل جدید انتظار دارند ببینند

با تبدیل شدن نسل جدید به سهم بزرگتری از بازار، ایده “بازاریابی علت” از یک استراتژی تبلیغاتی امیدوارکننده به تمایز کلیدی تبدیل شده است، نه تنها در تصمیم گیری برای خرید، بلکه به چه کسی می‌توان اعتماد کرد و با وفاداری به برند پاداش داده خواهد شد.

علاوه بر این، آخرین مطالعه Cone Communication نشان داد که بازاریابی علت دیگر یک تمایز رقابتی نیست، مگر اینکه با تلاش واقعی شرکت‌ها برای اثبات اینکه چگونه تلاش‌هایشان تأثیر واقعی بر دستیابی به نتایج دارد، همراه باشد.

نسل جدید تاکید زیادی بر حمایت و قدردانی در محل کار دارند. آنها انتظار انعطاف پذیری، شناخت و شفافیت را دارند.

نسل جدید تاکید زیادی بر حمایت و قدردانی در محل کار دارند. آنها انتظار انعطاف پذیری، شناخت و شفافیت را دارند.

بر اساس مطالعه PwC NextGen ، ۶۴ درصد از نسل جدید دوست دارند گهگاه از خانه کار کنند و ۶۶ درصد از آنها دوست دارند ساعات کاری خود را تغییر دهند.

وقتی صحبت از شناخت به میان می‌آید، ۴۱ درصد از نسل جدید ترجیح می‌دهند حداقل ماهانه، اگر نه به دفعات بیشتر، برای کارشان پاداش دریافت کنند یا به رسمیت شناخته شوند، در حالی که فقط ۳۰ درصد از افراد غیر نسل جدید آن سطح تکرار را می‌خواهند.

نسل جدید اولویت بالایی برای فرهنگ محل کار قائل هستند. آنها انتظار دارند محیط کاری ایجاد شود که کار تیمی و حس اجتماعی را ارتقا دهد. آنها همچنین برای شفافیت ارزش قائل هستند (عمدتاً به دلیل اینکه به تصمیم گیری در مورد شغل، حقوق و پاداش مربوط می‌شود). آنها می‌خواهند در مورد وظایف کاری خود بازخورد ارائه دهند و از سرپرستان خود انتظار حمایت دارند.

2 10

اگرچه این نسل استعداد طبیعی برای فناوری دارند، ایمیل و پلتفرم های رسانه های اجتماعی همیشه ابزارهای ارتباطی انتخابی آنها نیستند، به ویژه وقتی صحبت از بحث با مدیرانشان در مورد شغلشان می‌شود.

به عنوان کارمند، آنها می‌خواهند احساس کنند که نماینده ارزش‌های شرکت هستند. آنها همچنین از همکاران و مدیران خود انتظار دارند که این ارزش‌ها را به صورت روزمره زندگی کنند. سازگاری ضروری است.

اگرچه این نسل استعداد طبیعی برای فناوری دارند، ایمیل و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی همیشه ابزارهای ارتباطی انتخابی آنها نیستند، به ویژه وقتی صحبت از بحث با مدیرانشان در مورد شغلشان می‌شود.

ارزش‌های شرکت خود را عملی کنید

راه‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید ارزش‌های خود را به کارمندان آینده‌نگر و همچنین ارزش‌های موجود نشان دهید.

از نقطه‌نظر موقعیت‌یابی برند، می‌توانید کاندیدهای بالقوه را برای چند روز یا برای یک رویداد خاص به شرکت خود دعوت کنید. آنها می‌توانند نظر خود را شکل دهند و نبض شرکت را به دست آورند.

در مرحله مصاحبه، بررسی سازگاری فرهنگی و تناسب فرهنگی یک امر ضروری است. بهتر است هر شرکت از چارچوبی استفاده کند که خودش طراحی کرده‌ است تا درباره ارزش‌های شخصی یک کارمند بالقوه بیشتر بداند و بسنجد که چگونه می‌توانند با ارزش‌های شرکت ارتباط داشته باشند.

وقتی نوبت به فرآیندهای منابع انسانی می‌رسد، می‌توانید ارزش‌های شرکت را اساس تقریباً هر فرآیندی قرار دهید. به خصوص زمانی که نوبت به شناخت دستاوردهای یک نفر می‌رسد. می توانید یک برنامه بهترین کارمند ماه را اجرا کنید، معیارهای اصلی انتخاب، ارزش‌های شرکت شما و نحوه نشان دادن آنها در اقدامات روزمره است.

وقتی نوبت به فرآیندهای منابع انسانی می‌رسد، می‌توانید ارزش‌های شرکت را اساس تقریباً هر فرآیندی قرار دهید.

سخن آخر

نسل جدید قواعد بازی را تغییر داده‌اند، عمدتاً به این دلیل که تحمل کمی برای عدم اصالت دارند و بازاریابی را تحت فشار قرار می‌دهند. آنها واقعاً به ارزش‌های شخصی خود اهمیت می‌دهند و حامیان قوی اهداف اجتماعی هستند.

به عنوان یک کارفرما، باید این انتظارات را به شکلی فعال برآورده کنید. فقط در مورد آنها صحبت نکنید. اما واقعاً آنها را از طریق اقدامات مشخص نشان دهید. قبل از کار با شما، نسل جدیدها باید بدانند که ارزش‌های شرکت شما با ارزش های آنها سازگار است.

3 8

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چگونه ایده‌های بزرگ خود را مورد توجه افراد مناسب قرار دهید

تبدیل یک ایده به واقعیت آسان نیست، به خصوص زمانی که در یک نقش ابتدایی با منابع و ارتباطات محدود هستید. افرادی که قدرت تصمیم‌گیری‌های بزرگ را دارند، اغلب باورها و پیش‌فرض‌های خود را در مورد نحوه انجام کسب‌وکار بر اساس آنچه که در گذشته کار کرده و نکرده‌اند، دارند. اگر آن افراد در کنار شما نباشند، می‌توانند موانع جدی برای شما ایجاد کنند.

گفت‌وگو