راهکارهایی که باعث میشود مشتری خرید را تکرار کند

راهکارهایی که باعث میشود مشتری خرید را تکرار کند

مشتریان سودآور خرید را تکرار می‌کنند.

اگر صاحب کسب و کار هستید، می‌خواهید مشتریان باز هم برای خرید برگردند.

مشتریانی که خرید‌های تکراری را انجام می‌دهند هزینه‌های شرکت را برای بازاریابی و تبلیغات کاهش می‌دهند. با مشتریان تکراری، شما به راحتی می‌توانید برای هر محصول یا خدمات جدید پیشنهادات خود را اضافه کنید، به این دلیل که مشتریان تکرار شده با آنچه که از شما تا کنون دریافت کرده‌اند، خوشحال هستند.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید یک بار خریداران را به خریداران همیشگی تبدیل کنید.

سود در کسب و کار از مشتریانی حاصل میشود که خرید را تکرار میکنند، مشتریانی که از محصولات یا خدمات شما رضایت دارند و دوستان را با خود همراه می‌کنند.

۱. هر گونه تلاش برای اطمینان از معامله آسان. ۸۰ درصد از مشتریان می‌گویند که راحتی، سرعت و کمک های آگاهانه عناصر مهم برای تکرار خرید هستند.

۲. گزینه‌های پرداخت چندگانه را ارائه دهید مانند نگه داشتن سبد خرید و ارسال هر زمان که مشتری درخواست کرد.

۳. ارائه حمل و نقل رایگان در سفارش اولیه. کلید در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید که شرکت به اندازه کافی از حاشیه سود در هر فروش، و در هنگام ارائه حمل و نقل رایگان پول را از دست نمی‌دهد. هزینه های خود را قبل از ارائه حمل و نقل رایگان در نظر بگیرید.

1 3

۴. پیشنهاد تخفیف برای خرید مکرر. ارائه تخفیف ۱۰٪ پس از پنج بار خرید، برای مشتری این انگیزه‌ای برای خرید چندین مورد است، و آنها تشویق می‌شوند تا از فروشگاه شما به عنوان یک منبع برای هر خرید آینده مشابه استفاده کنند.

۵. ارائه امتیاز پاداش وفاداری که می‌تواند برای یک محصول رایگان یا تخفیف‌های آینده در محصولات اضافی بازخرید شود. در واقع، ۷۵ درصد از مشتریان احتمال بیشتری برای خرید دوباره دارند زمانی که آنها یک انگیزه دریافت می‌کنند.

۶. پیشنهاد پاداش برای معرفی افراد دیگر. برنامه‌های ارجاع یکی از استراتژی های عالی برای تبلیغات هم است. کلید در اینجا این است که یک انگیزه خاص برای فردی که یک دوست را معرفی می‌کند باید وجود داشته باشد – به آنها فقط “تخفیف” ندهید. ارائه پول نقد انگیزه مشتریان برای به اشتراک گذاشتن سایت شما با دوستان و خانواده را بیشتر می‌کند.

2 3

۷. ارسال یک کارت تشکر از شما به مشتریان، به ویژه هنگامی که آنها مقدار مشخصی خرید کنند. دنیای امروز می‌تواند بسیار غیر شخصی باشد و بسیاری از مردم تجربیات شخصی را نسبت به موارد اتوماتیک ارزیابی می‌کنند. تحقیقات نشان می دهد که ۷۷ درصد از مشتریان خوشحال کسانی هستند که کسب و کار به آنها قدردانی خود را نشان می‌دهد.

تحقیقات نشان می دهد که ۷۷ درصد از مشتریان خوشحال کسانی هستند که کسب و کار به آنها قدردانی خود را نشان می‌دهد.

۸. یک تجربه فراموش نشدنی را ایجاد کنید. خلاقانه محصولات خود را بسته بندی کنید، راه‌هایی پیدا کنید تا تجربه باز کردن محصول Unboxing برای مشتری هیجان‌انگیز باشد.

۹. سیاست بازگشت خود را انعطاف‌پذیر کنید. بسیاری از خریداران از خرید آنلاین می‌‎ترسند زیرا آنها سیاست بازپرداخت را انعطاف‌ناپذیر می‌دانند. با استفاده از این دانش به نفع خود با اجرای یک سیاست بازگشت که به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است، برای تشویق مردم به خرید از شما برنامه‌ریزی کنید.

خلاقانه محصولات خود را بسته بندی کنید، راه‌هایی پیدا کنید تا تجربه باز کردن محصول Unboxing برای مشتری هیجان‌انگیز باشد.

3 3

۱۰. ارسال خبرنامه یا ایمیل برای فروش‌های فعلی و پیشنهادات به همه مشتریان، از جمله کسانی که مدتی خریداری نکرده ‌اند. به عنوان مثال، به آنها یادآوری کنید طبق آخرین خریدی که داشتند محصولات مشابه دیگری در فروشگاه موجود شده است.

۱۱. ارائه گزینه خرید کارت‌های هدیه آنلاین به مشتریان. کسب و کار آفلاین موجود خود را به تکنولوژی متصل کنید و دسترسی خود را به افرادی که از کسب و کار شما بی اطلاع هستند، گسترش دهید.

۱۲. موارد خاص را در ذهن داشته باشید. در دنیای خودکار امروز، پیگیری روزهای تولد مشتری آسان است. یک کارت تولد به خریداری که لباس عروسی خود را از شما خریداری کرده است، او را شگفت زده خواهد کرد. به روزهای ویژه توجه داشته باشید و از آنها برای تقویت رابطه خود با مشتریان استفاده کنید.

4 3

۱۳. نمونه‌های رایگان از محصولات خود بدهید زیرا آنها وفاداری برند را ایجاد می‌کنند. شرکت شکلات سازی، Godiva، به مشتریان نمونه‌های رایگان از محصولات جدید خود را تمام وقت می‌فرستد و مهم نیست که آنها بیش از یک سال خریداری نکرده‌اند. این باعث می‌شود آنها به عنوان یک نام تجاری معتبر که از مشتریان خود مراقبت می‌کنند، ایستادگی کنند.

۱۴. به روز رسانی وب سایت، صفحه فیس بوک و سایر منابع آنلاین به طور منظم با محتوای تازه. اینترنت هر روز تغییر می‌کند، اطمینان حاصل کنید که صفحات وب شما به طور منظم با تصاویر تازه، پست‌‍های وبلاگ و فیلم ها به روز می‌شوند.

۱۵. توجه به آنچه رقبای شما انجام می‌دهند و چیزی شبیه به آن را امتحان کنید. آسان است صرف زمان زیادی و پول در تلاش برای نوآوری، اما این گاهی اوقات می‌تواند باعث شود به عقب بر گردیم. در عوض، سعی کنید کاری مشابه رقبای خود کنید. از آنها به عنوان مثال برای موفقیت استفاده کنید و خلاقیت خود را اضافه کنید.

5 3

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی رفتار قیمت در بازارهای مالی بر اساس داده‌ها و رفتارها در زمان گذشته است. در واقع تحلیل تکنیکال یک روش تجزیه و تحلیل برای تخمین یا به نوعی پیش بینی جهت تغییر قیمت‌ها از طریق مطالعه داده‌های قیمتی…

چرا فهرست کارهای روزانه مفید است؟

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا باید فهرست کارهای روزانه یا همان «to-do list» برای خود ایجاد کنید، در حالی که اغلب آن را گم می کنید یا نادیده می گیرید؟ روانشناسان پاسخی دارند که به شما کمک می‌کند، با استفاده از فهرست کارها، عملکرد خود را بهبود دهید و سازنده و خلاق باشید.

گفت‌وگو