از ریچارد برنسون بپرسید: چگونه می‌توانید بر موانع در ماجراجویی‌های خود غلبه کنید و وجه اشتراک آنها چیست؟

از ریچارد برنسون بپرسید: چگونه می‌توانید بر موانع در ماجراجویی‌های خود غلبه کنید و وجه اشتراک آنها چیست؟

این نقل قولی است که من با آن زندگی کرده‌ام. من همیشه در جستجوی ماجراجویی بوده‌ام، زیرا آنجاست که بیشتر احساس زنده بودن می‌کنم. از پریدن از روی ساختمانی در لاس وگاس گرفته تا بالن سواری در سراسر جهان گرفته تا موج سواری در کانال مانش. داستان‌های بسیاری از سال‌های گذشته وجود دارد که وقتی به مردم می‌گویم لبخند بر لبان مردم می‌آورد.

به همین دلیل است که من مجموعه‌ای از انیمیشن را راه اندازی کردم تا ماجراهای خود را بازگو کنم و برخی از درس‌هایی را که در این راه آموختم به اشتراک بگذارم.

1 3

چگونه در ماجراجویی های خود بر موانع غلبه می‌کنید؟

یافتن تمرکز در مواجهه با موانع بسیار مهم است. این به ما کمک می‌کند آرام بمانیم، انعطاف پذیری پیدا کنیم و به آنچه مهم است و چرا هر چالش و شکست ارزشمند است توجه کنیم. داشتن افراد قابل اعتماد برای روی آوردن به آنها یکی دیگر از مواردی است که به من کمک کرده تا بر موانع مختلف در ماجراجویی‌هایم غلبه کنم و در همه جنبه های زندگی‌ام.

من همیشه سعی می‌کنم اطرافم را با افراد با استعداد، شجاع و حمایت‌کننده احاطه کنم که می‌توانم وقتی شرایط سخت می‌شود به آنها مراجعه کنم.

یافتن تمرکز در مواجهه با موانع بسیار مهم است. این به ما کمک می‌کند آرام بمانیم، انعطاف پذیری پیدا کنیم و به آنچه مهم است و چرا هر چالش و شکست ارزشمند است توجه کنیم.

وقتی اولین سفر بالون هوایی خود را در اقیانوس اطلس آغاز کردم، حتی نمی دانستم چگونه با بالون پرواز کنم! خوشبختانه یک بالنیست باهوش به نام پر لیندستراند که طناب‌ها را به من نشان داد به من پیوست. ما با این درک مشترک که زندگی ما در دستان یکدیگر است بسیار نزدیک شدیم. در طول ماجراجویی‌های متعدد با بالون، به مزارع برخورد کردیم، به اقیانوس‌ها پریدیم و با هم به هلیکوپترهای نجات صعود کردیم. نقاط زیادی وجود داشت که فکر می‌کردم می‌میریم و نمی‌‌توانم تصور کنم که بدون حمایت او چگونه با این موانع روبرو می‌شدم.

داشتن افراد قابل اعتماد برای روی آوردن به آنها یکی دیگر از مواردی است که به من کمک کرده تا بر موانع مختلف در ماجراجویی‌هایم غلبه کنم و در همه جنبه های زندگی‌ام. من همیشه سعی می‌کنم اطرافم را با افراد با استعداد، شجاع و حمایت‌کننده احاطه کنم که می‌توانم وقتی شرایط سخت می‌شود به آنها مراجعه کنم.

همچنین مهم است که افرادی را داشته باشید که بتوانید در هنگام مواجهه با موانع زندگی به آنها اعتماد کنید. همسرم، جوآن، در ۴۶ سال گذشته تکیه گاه من بوده است و به من کمک کرده تا در ناکامی‌های بی‌شماری و لحظات شک و تردید به خودم بگذرم. هر زمان که با چالشی به ظاهر غیرقابل عبور روبرو می‌شوم، به همسرم و خانواده زیبای خود فکر می‌کنم و تمرکز و انعطاف پذیری را برای ادامه راه پیدا می‌کنم. گاهی اوقات ادامه دادن تنها کاری است که می‌توانید انجام دهید بنابراین مهم است که به خاطر بسپارید چرا ارزش دارد… و همیشه همینطور است!

گاهی اوقات ادامه دادن تنها کاری است که می‌توانید انجام دهید بنابراین مهم است که به خاطر بسپارید چرا ارزش دارد… و همیشه همینطور است!

2 4

وجه اشتراک ماجراجویی‌های شما چیست؟

من این سوال را دوست داشتم، زیرا هر ماجراجویی بسیار متفاوت است، اما نقاط مشترکی نیز بین آنها وجود دارد. از پرواز به فضا با Virgin Galactic گرفته تا آویزان شدن بر فراز بندر سیدنی از طریق هلیکوپتر آشنایی‌های خاصی در ناشناخته وجود دارد. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، دوستی‌های معناداری است که در هر ماجراجویی که شروع کرده‌ام، ایجاد کرده‌ام. وقتی خطرات زیاد است و شما به عنوان یک تیم روی چیزی جسورانه و ماجراجویانه کار می‌کنید واقعاً بهترین‌ها را در افراد به نمایش می‌گذارد، و افراد را بسیار نزدیک‌تر می‌کند. وقتی خطرات زیاد است و شما به عنوان یک تیم روی چیزی جسورانه و ماجراجویانه کار می‌کنید – واقعاً بهترین‌ها را در افراد به نمایش می‌گذارد، و افراد را بسیار نزدیک‌تر می‌کند.

وقتی خطرات زیاد است و شما به عنوان یک تیم روی چیزی جسورانه و ماجراجویانه کار می‌کنید واقعاً بهترین‌ها را در افراد به نمایش می‌گذارد، و افراد را بسیار نزدیک‌تر می‌کند.

هر ماجراجویی همچنین یک آزمون عالی برای انعطاف پذیری بوده است. وقتی با چالش‌های بزرگ روبرو می‌شویم، متوجه می‌شویم که می‌توانیم بر خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم غلبه کنیم. از فرودهای تصادفی گرفته تا کشتی های غرق شده، در ماجراجویی‌هایم کمبودی نداشتم اما هر شکست چیز جدیدی به من آموخت. همیشه گفته‌ام بهترین درس‌های زندگی از شکست آموخته می‌شود.

وقتی با چالش‌های بزرگ روبرو می‌شویم، متوجه می‌شویم که می‌توانیم بر خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنیم غلبه کنیم. ا

بهترین درس‌های زندگی از شکست آموخته می‌شود.

3 4

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

چرا اهمال کاری می‌کنیم؟

اهمال کاری و به تعویق انداختن کارها، امری است که بسیاری از افراد با آن درگیرند و آن را ناشی از تنبلی خود می‌دانند، اما باید بدانید اهمال کاری به تنبلی یا مدیریت نامناسب زمان ارتباطی ندارد و تعللی است که بیشتر مربوط به خلق و خو و احساسات منفی است. اما راه‌هایی برای رهایی از آن نیز وجود دارد.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

گفت‌وگو