شیوه‌های اقناع و تبلیغ

محتوای این دوره آموزشی بر پیام تبلیغاتی تمرکز دارد و ضمن اشاره به مفاهیم کلاسیک و فنون اقناع و تبلیغ به تحلیل اثربخشی‌ این فنون هم پرداخته خواهد شد.

 

سمیه جلیلی · ۱۳۹۹-۰۷-۲۰

با پیچیده‌تر شدن فرآیندهای اجتماعی و اقتصادی، حوزه ارتباطات هم توسعه پیدا کرده است. در گوناگونی و تنوع شاخه‌های علم ارتباطات از روابط عمومی گرفته تا بازاریابی، مبحث تبلیغات جایگاه ویژه خود را حفظ کرده و ارائه پیام تبلیغی و اثرگذاری بر مخاطب فصل مشترک تمام شاخه‌های ارتباطات است.

از فرآیندهای بازاریابی و ارتباط با مشتری در یک شرکت ارائه دهنده محصول گرفته تا اطلاع‌رسانی در یک سازمانی دولتی، از کارزار سیاسی برای رقابت در انتخابات تا یک پویش خیریه با اهداف انسان دوستانه، همه بر ارائه پیام، تبلیغ و تلاش برای اقناع مخاطب استوار هستند. دوره آموزشی شیوه‌های اقناع و تبلیغ با این هدف ساخته شده که پاسخی به نیازهای بنیادی آموزش تبلیغات باشد.

اطلاعیه آزمون

آزمون این دوره، یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ در دو نوبت صبح (ساعت ۱۰ الی ۱۲) و بعد از ظهر ( ساعت ۱۶ الی ۱۸) برگزار می‌شود.

لینک دسترسی به آزمون در ساعات مقرر از همین صفحه فعال خواهد شد.

محتوای دوره

گسترش همه
محتوای درس
0% کامل شد 0/3 مرحله
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.