دوره تحلیل تکنیکال با گواهینامه دانشگاه تهران

با دوره آنلاین کارزیلا تحلیل تکنیکال را به صورت حرفه‌ای بیاموزید از دانشگاه تهران مدرک معتبر دریافت کنید و از صرافی والکس جایزه بگیرید. آموزش تحلیل تکنیکال برای رمزارزها، ارز دیجیتال، فارکس و بورس با مدرک معتبر، فقط در کارزیلا

سیدجلال دستغیب · ۱۴۰۱-۰۹-۲۶

تحلیل تکنیکال چیست و چه ارزشی دارد؟

تحلیل تکنیکال به طور خلاصه مجموعه‌ای از محاسبات و مهارت‌ها برای پیش‌بینی آینده بازارهای مالی با استفاده از داده‌های گذشته است. 

یادگیری تحلیل تکنیکال برای این افراد مفید است: فعالان و تریدرهای بازار رمزارزها و ارزهای دیجیتال، فعالین و تریدرهای بازارهای مالی بین‌المللی نظیر فارکس یا طلا، فعالین بازار بورس.

در ایران بنابر تخمین «انجمن فین‌تک ایران» دوازده میلیون کیف پول رمزارزی وجود دارد. همچنین بنابر بررسی روزنامه «دنیای اقتصاد» ۶۰٪ ایرانی‌ها یا حدود ۵۰ میلیون نفر تا سال ۱۴۰۰ دارای کد بورسی بوده‌اند که حاکی از درگیری بخش بزرگی از جامعه در خرید و فروش سهام و بازارهای مالی زیرمجموعه سازمان بورس تهران است. شمار زیادی از هم‌وطنان ما نیز در بازارهای مالی بین‌المللی از قبیل فارکس فعالیت روزانه دارند.

تحلیل تکنیکال تنها روش بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی نیست اما به نسبت، قابل آموزش‌ترین روش است و یادگیری تخصصی آن پیش‌نیاز خاصی ندارد.

این دوره تحلیل تکنیکال با نگاه عملی و برای ترید کردن طراحی شده است و تنها یک دوره تئوریک نیست بلکه دوره‌ای است برای به‌کارگیری و کسب سود در بازارهای مالی.

دوره آموزش تحلیل تکنیکال کارزیلا به چه صورت ارایه می‌شود؟

دوره آموزش تحلیل تکنیکال کارزیلا به صورت آموزش آنلاین هیبریدی یا آموزش آنلاین به صورت هم‌زمان و غیرهم‌زمان طراحی شده است. دانشجو پس از ثبت‌نام ابتدا با استفاده از حدود پنجاه درس ضبط شده کلیه مباحث لازم را فرا می‌گیرد سپس در وبینارهای آنلاین استاد به تشریح دقیق‌تر موضوعات، ارایه مثال‌های بیشتر و پرسش و پاسخ با دانشجویان می‌پردازد. زمان این وبینارها که به صورت منظم برگزار می‌شود در هیمن صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود و هر دانشجو می تواند تا یک‌سال پس از ثبت‌نام از مباحث ضبط شده و وبینارها استفاده کند و در هر زمان که تمایل داشت با شرکت در آزمون آنلاین برای دریافت گواهینامه دانشگاه اقدام کند و گواهینامه ۴۵ روز پس از آزمون برای او ارسال می‌شود.

شایان ذکر است شرکت در وبینارها برای دانشجویان اجباری نیست و بخشی اختیاری و تکمیلی از دوره است. اما دانشجو برای دریافت گواهینامه باید تمام درس‌های ضبط شده موجود در این صفحه را بگذراند.

درواقع شما می‌توانید این دوره را در هر زمان که دوست دارید شروع کنید و با زمان‌بندی دلخواه به اتمام برسانید و دوره به اصطلاح دارای زمان‌بندی آزاد یا Self-Paced است.

مدرک دانشگاه تهران برای دوره تحلیل تکنیکال

به دانشجویانی که این دوره را با موفقیت به اتمام برسانند گواهینامه رسمی و کتبی از دانشگاه تهران برای گذراندن یک دوره مهارت آزاد اعطا می‌شود. دانشجویان پس از ثبت‌نام و گذراندن درس‌ها می‌توانند برای دریافت مدرک اقدام کنند و ۴۵ روز پس از درخواست مدرک کتبی برای آنان ارسال می‌شود.

توجه کنید که این مدرک یک مدرک آکادمیک نظیر کاردانی یا کارشناسی نیست اما به عنوان یک گواهینامه تخصصی و رسمی می‌تواند بخش درخشانی از رزومه حرفه‌ای شما باشد که برای کاریابی یا امور مهاجرتی از امتیاز آن استفاده کنید.

استاد دوره آموزش تحلیل تکنیکال

استاد این دوره سید جلال دستغیب است او دارای پیشنیه‌ای درخشان آکادمیک و یکی از تریدرهای موفق و آموزگاران قوی در بازارهای مالی نظیر ارزهای دیجیتال و فارکس است. بخشی از سوابق علمی او به شرح زیر است:

سوابق تحصیلی:

کارشناسی مهندسی کامپیوتر، دانشگاه تبریز

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد دزفول

دانشجوی دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز

سوابق علمی:

بیش از 25 مقاله علمی در زمینه علوم کامپیوتر در مجالت معتبر خارجی

عضو هیئت تحریریه سه ژورنال بین المللی در خارج از کشور در زمینه علوم کامپیوتر

تدریس در دانشگاه های مختلف از سال 1388 تا کنون در رشته مهندسی کامپیوتر

جایزه و امتیازات صرافی والکس برای دانشجویان دوره تحلیل تکنیکال

logo wallex

صرافی مشهور والکس به عنوان اسپانسر حرفه‌ای این دوره آموزشی و باتوجه به مسوولیت اجتماعی خود در آموزش جامعه هدف، برای دانشجویانی که در این دوره ثبت‌نام کنند دو امتیاز ویژه درنظر گرفته است:

۱. تمام دانشجویان این دوره می‌توانند با ثبت‌نام در صرافی والکس ۵۰ هزار رمزارز شیبا(SHIB) جایزه بگیرند.

۲. در هر فصل(بازه سه ماه) سه نفر از دانشجویان ممتاز دوره برای کارآموزی حرفه‌ای در تیم تحلیل و ترید صرافی والکس انتخاب می‌شوند و پس از دوره کارآموزی ضمن کسب تجربه ارزشمند در محیطی حرفه‌ای از شانس استخدام دایم در این صرافی برخوردار می‌شوند.

نمونه‌ای از درس‌های دوره:

دانشجویان علاوه بر حدود ۵۰ درس ضبط شده در وبینارهای آنلاین نیز به استاد دسترسی مستقیم دارند.

چنانچه سوالی دارید با پشتیبان آنلاین مطرح کنید، با ما از طریق تلفن: 02128422372 تماس بگیرید یا در بخش نظرات سوال خود را ثبت کنید.

سرفصل‌های اصلی دوره تحلیل تکنیکال بازارهای مالی

مقدمه‌ای بر بازارهای مالی ابزارهای مورد استفاده در تحلیل تکنیکال
نقاط چرخش بازار حمایت‌ها و مقاومت‌ها
روند و خط روند میانگین‌های متحرک
سری‌های فیبوناچی اندیکاتور RSI
کانال و چنگال سایر اندیکاتورها نظیر: SAR, ADX…
اصول ترید و مدیریت سرمایه کندل‌شناسی و معامله براساس کندل‌ها
الگوهای قیمت الیوت
خطاهای رایج وبینارهای تشریحی و رفع اشکال هفتگی

درباره مربی

+4 ثبت نام شده
ثبت نام نشده
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.