9 راهکار برای خوشامدگویی کارمندهای جدید برای همکاری طولانی‌ مدت

۹ راهکار برای خوشامدگویی کارمندهای جدید برای همکاری طولانی‌ مدت

چگونه می‌توانید شرکت خود را برای کارکنان تازه استخدام شده جذاب کنید و کاری کنید که آنها برای مدت طولانی بمانند؟ شما باید به طور موثر از استخدامی‌های جدید استقبال کنید. در اینجا چند روش عالی وجود دارد.

یک برنامه خوشامدگویی ایجاد کنید

ایجاد یک برنامه خوشامدگویی راهی عالی برای اطمینان از اینکه استخدام‌های جدید شما مورد استقبال قرار می‌گیرد است. همچنین می‌تواند به آنها بینشی در مورد نحوه عملکرد کارها در شرکت بدهد. بنابراین، آنها می‌توانند به سرعت تعیین کنند که چگونه می‌توانند به کسب و کار شما کمک کنند.

ایجاد یک برنامه خوشامدگویی راهی عالی برای اطمینان از اینکه استخدام‌های جدید شما مورد استقبال قرار می‌گیرد است.

علاوه بر این، برنامه آشنایی شما باید شامل موارد زیر باشد:

پیام خوشامدگویی

تاریخچه مختصر شرکت

کاری که کسب و کار شما انجام می‌دهد

مشتریانی که به آنها خدمات می‌دهید و شناسایی رقبا

همچنین مزایای کارکنان و مزایایی را که شرکت ارائه می‌دهد را معرفی کنید. هیچ چیز نمی‌تواند یک فرد را به ماندن در یک شرکت ترغیب کند اگر بداند در صورت تبدیل شدن به کارمندان وفادار، چه مزایایی می‌تواند به دست آورد.

1 1

آنها را نسبت به مسئولیت‌هایشان آشنا کنید

افراد جدید مشتاق کار هستند. از این رو، باید کارهایی را در اختیار آنها قرار دهید که باید انجام دهند.

اجازه ندهید افراد جدید استخدام شده در مورد نحوه انجام کارها در شرکت شما حدس بزنند. درعوض، باید فرآیندهای خود را به آنها نشان دهید و اینکه چگونه یک کارمند می‌تواند کار خود را انجام دهد. می‌توانید یک روز جهت‌گیری را برنامه‌ریزی کنید، که در آن می‌توانید فرآیندهای شرکت را به همه استخدامی‌های جدید ارائه دهید. اگر نه، می‌توانید از منابع انسانی بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

اجازه ندهید افراد جدید استخدام شده در مورد نحوه انجام کارها در شرکت شما حدس بزنند. درعوض، باید فرآیندهای خود را به آنها نشان دهید و اینکه چگونه یک کارمند می‌تواند کار خود را انجام دهد.

همچنین می‌توانید راهنمایی بین نسلی را ارائه دهید که در آن یک کارمند جدید برای چند روز با یک کارمند ارشد تحت تعلیم قرار می‌دهد. به این ترتیب، آنها دیگر حدس نمی‌زنند که چگونه کارها را انجام دهند. همچنین می‌تواند فرصتی عالی برای تقویت همکاری بین کارمندان باشد و باعث شود که کارمندان جدید احساس کنند که به شرکت خوش آمدند.

2 2

یک بسته خوشامدگویی ایجاد کنید

بسته خوشامدگویی راهی عالی برای استقبال از کارمندان جدید در شرکت است. می‌توانید یک بسته خوشامدگویی را به عنوان بخشی از برنامه ورود خود بگنجانید.

بسته خوشامدگویی راهی عالی برای استقبال از کارمندان جدید در شرکت است.

یک بسته خوشامدگویی نباید گران باشد. شما می‌توانید اقلامی مانند سررسید، دفترچه یادداشت، و خودکار همراه با دفترچه راهنمای کارمندان ارائه دهید.

هدف در اینجا این است که کارمندان جدیدتان احساس کنند که متعلق به شرکت شما هستند.

3 1

برای معرفی یک ناهار ترتیب دهید

به جای اینکه در میانه روز کاری توجه همه را جلب کنید، چرا یک ناهار گروهی برای معرفی افراد جدید نداشته باشید؟

به جای اینکه در میانه روز کاری توجه همه را جلب کنید، چرا یک ناهار گروهی برای معرفی افراد جدید نداشته باشید؟

این یک راه عالی برای معرفی رسمی همه بدون ایجاد اختلال در کار آنها است. همچنین زمانی که در طول ناهار مقدمات را انجام می‌دهید، بسیار کمتر رسمی به نظر می‌رسد.

5 1

یک دوست یا مربی اختصاص دهید

تعیین یک نفر برای تبدیل شدن به دوست کاری یک کارمند جدید می‌تواند به او کمک کند تا روند کار در شرکت شما را درک کند.

به کارمند جدید خود اجازه دهید کارمند فعلی را دنبال کند. ترجیحاً، مربی باید فردی باشد که عنوان شغلی و شرح شغلی مشابه با آنها داشته باشد. به این ترتیب، آنها می‌توانند بینشی در مورد نحوه انجام یک کار داشته باشند.

تعیین یک نفر برای تبدیل شدن به دوست کاری یک کارمند جدید می‌تواند به او کمک کند تا روند کار در شرکت شما را درک کند.

مربی باید به اندازه کافی مسئولیت پذیر باشد که نیروی جدید را برای انجام کار به خوبی راهنمایی کند. همچنین باید آموزش ببینند که آنها را به مربی بزرگی برای کارمندان جدید تبدیل کند.

6 1

اهمیت آنها را تصدیق کنید

گذراندن فرآیند پذیرش و آموزش کارکنان جدیدتان اهمیت نقش آنها را در شرکت نشان می‌دهد. بنابراین، به هیچ وجه نباید از آن مرحله بگذرید. برای اطمینان از اینکه انتقال آنها به سمت کارمند بودن شرکت تا حد امکان راحت باشد، بسیار مهم است.

گذراندن فرآیند پذیرش و آموزش کارکنان جدیدتان اهمیت نقش آنها را در شرکت نشان می‌دهد.

وقتی از کارمندان جدید استقبال می‌کنید، باید مطمئن شوید که آنها یک ایستگاه کاری اختصاصی، از جمله ابزارهایی که نیاز دارند، دارند. همچنین اگر بتوانید به آنها دسترسی به حساب‌ها و نرم‌افزارهایی بدهید که می‌توانند به آنها در برقراری ارتباط و کار مؤثر کمک کنند، مفید خواهد بود.

7 1

بگذارید خودشان رشد کنند

یکی از مواردی که باعث می شود افراد تمایل بیشتری به ماندن در یک شرکت داشته باشند این است که آینده را از طریق توسعه شغلی ببینند. بنابراین، باید به کارمندان جدید فرصتی برای توسعه مهارت‌های خود و دریافت آموزش‌های اضافی در صورت امکان ارائه دهید.

یکی از مواردی که باعث می‌شود افراد تمایل بیشتری به ماندن در یک شرکت داشته باشند این است که آینده را از طریق توسعه شغلی ببینند.

زمانی که کارمندان جدید بدانند که شرکت می‌تواند گزینه‌های مناسبی را ارائه دهد، احتمال ماندن آنها بیشتر است.

mkm

صبور و در دسترس باشید

از آنجایی که آنها کارمندان جدیدی هستند، نباید انتظار داشته باشید که سبک کار شما یا روند کار در شرکت را بدانند. هنگام استقبال از استخدام‌های جدید ضروری است، صبور باشید و در برابر سؤالات و نظرات کارمندان جدید صبور باشید. در غیر این صورت، می‌تواند آنها را از تمایل به ماندن در شرکت به صورت طولانی مدت باز دارد.

از آنجایی که آنها کارمندان جدیدی هستند، نباید انتظار داشته باشید که سبک کار شما یا روند کار در شرکت را بدانند. هنگام استقبال از استخدام‌های جدید ضروری است، صبور باشید و در برابر سؤالات و نظرات کارمندان جدید صبور باشید.

با نشان دادن صبر به کارمندان جدید، آنها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و در محل کار احساس استقبال بیشتری خواهند کرد.

9

تلاش آنها را به رسمیت بشناسید

بهترین راه برای اینکه کارمندان جدید بدانند که در محل کارشان کار درستی انجام می‌دهند، این است که از یک فرد بالاتر بخواهید تلاش‌های آنها را تصدیق کند. اگر کار آنها توانست نتایج مثبتی به همراه داشته باشد، آن را به کارمندان خود ذکر کنید. آنها احساس انگیزه و آمادگی بیشتری برای کار خواهند کرد زیرا می‌دانند که کار درست را انجام می‌دهند.

بهترین راه برای اینکه کارمندان جدید بدانند که در محل کارشان کار درستی انجام می‌دهند، این است که از یک فرد بالاتر بخواهید تلاش‌های آنها را تصدیق کند.

10

به طور خلاصه

نکات ذکر شده در بالا می‌تواند به استقبال از کارمندان جدید کمک کند و باعث شود آنها واقعاً احساس کنند که در شرکت مورد استقبال و ارزش قرار گرفته‌اند. به این ترتیب، آنها نسبت به محل کار خود احساس راحتی می‌کنند.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی رفتار قیمت در بازارهای مالی بر اساس داده‌ها و رفتارها در زمان گذشته است. در واقع تحلیل تکنیکال یک روش تجزیه و تحلیل برای تخمین یا به نوعی پیش بینی جهت تغییر قیمت‌ها از طریق مطالعه داده‌های قیمتی…

چرا فهرست کارهای روزانه مفید است؟

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا باید فهرست کارهای روزانه یا همان «to-do list» برای خود ایجاد کنید، در حالی که اغلب آن را گم می کنید یا نادیده می گیرید؟ روانشناسان پاسخی دارند که به شما کمک می‌کند، با استفاده از فهرست کارها، عملکرد خود را بهبود دهید و سازنده و خلاق باشید.

گفت‌وگو