کارزیلا دانش‌ بنیان معاونت علمی

کارزیلا کارگزار رسمی دانش‌بنیان معاونت علمی فناوری شد

کارزیلا به عنوان کارگزار رسمی کریدور شرکت‌های دانش‌بنیان و نانوفناوری برای ارایه خدمات مختلف منابع انسانی، معرفی شد.

با توجه به نیاز روزافزون شرکت‌های دانش‌بنیان به تامین نیروی انسانی و سازماندهی منابع انسانی این شرکت‌های نوپا و نوآور، کارزیلا با نام حقوقی سبا بهین گمار به عنوان کارگزار رسمی کریدور معاونت علمی و فناوری در حوزه خدمات توسعه منابع انسانی انتخاب و در سایت کریدور معرفی شد.

کریدور شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات مختلفی را جهت توانمندسازی این شرکت‌ها در اختیار آنان قرار می‌دهد. این خدمات به شرکت‌های نوپا کمک می‌کند که در ارکان مختلف کسب و کار خود رشد کنند.

خدمات کارزیلا به شرکت‌های دانش‌بنیان و نانو در فرایندهای مختلف مربوط به توسعه منابع انسانی به شرح زیر است:

  • مطالعه و برنامه‌ریزی استراتژی منابع انسانی
  • خدمات جذب استخدام و نیرویابی
  • عارضه‌یابی و آسیب‌شناسی منابع انسانی
  • تحول و تعالی سازمانی
  • ارزیابی و آموزش در زمینه منابع انسانی و شاخه‌های مدیریت کسب و کار

کارزیلا نه تنها پشتوانه علمی و فنی بالا و تیم متخصص در زمینه منابع انسانی دارد بلکه خود به عنوان یک استارت‌آپ و کسب و کار نوپا و نوآور درک دقیق و هم‌جنسی از فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان دارد و از این رو امیدواریم این کارگزاری بتواند در رشد و توسعه بهتر شرکت‌های دانش‌بنیان تاثیری جدی و ماندگار داشته باشد.

2021 04 29 04 12 19
https://bizservices.ir/contractors/885/2

خدمات کریدور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش‌بنیان البته محدود به منابع انسانی نیست و اطلاعات بیشتر در پوستر زیر قابل مشاهده است:

خدمات کریدور کارگزاران دانش بنیان
سامانه کریدور توانمندسازی دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
از شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های عضو ستاد نانوفناوری دعوت می‌شود، برای استفاده از این خدمات ابتدا در سایت ثبت‌نام کنید و سپس با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چرا تیم سازی برای کسب و کارها مهم است؟

یک تیم منسجم یک دستورالعمل اثبات شده برای موفقیت در تجارت است. تیم شما متشکل از افرادی با شخصیت ها، کیفیت ها، سطح تجربه، تخصص و موارد دیگر است. با این حال، کار با هم برای دستیابی به یک هدف مشترک چیزی است که آنها را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند. کار کردن به عنوان یک تیم نزدیک باعث می شود شانس بیشتری برای موفقیت و رسیدن به ارتفاعات عالی داشته باشند. با این حال، داشتن یک تیم متحد فقط اتفاق نمی افتد. شما باید آگاهانه برای ایجاد آن تلاش کنید و با تصمیمات و اقدامات خود در مورد آن آگاه باشید.

رازهای کار تیمی عالی

نکته کلیدی برای رهبران این است: اگرچه تیم‌ها با مجموعه‌ای از چالش‌های پیچیده‌تر روبه‌رو می‌شوند، تعداد نسبتا کمی از عوامل تأثیر بزرگی بر موفقیت آنها دارند. اگر مدیران بدانند این عوامل چیست و روی درست کردن آنها تمرکز کنند، می توانند به بازدهی بزرگی دست یابند.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

گفت‌وگو