کارمندان ارزشمندترین دارایی‌های یک سازمان و کلید موفقیت هستند

کارمندان ارزشمندترین  دارایی‌های یک سازمان و کلید موفقیت هستند

در دنیای رقابتی امروز، کلید موفقیت در هر کسب و کاری به رضایت مشتری بستگی دارد. در نتیجه، خدمات رسانی به نیازهای مشتری برای بسیاری از سازمان‌ها به یک اولویت تبدیل شده است. با این حال آنها نتوانسته‌اند بر اساس رضایت کارکنان که مشتریان داخلی شرکت هستند عمل کنند.

1 19

آنگونه که کارمندان شما احساس می‌کنند همان احساسی است که مشتریان شما خواهند داشت.

صاحبان مشاغل به کارمندانی نیاز دارند که بتوانند کار را انجام دهند، زیرا عملکرد کارکنان برای موفقیت کلی شرکت بسیار مهم است. رهبران کسب و کار باید مزایای کلیدی عملکرد کارکنان را درک کنند تا بتوانند روش‌های ثابت و عینی را برای ارزیابی کارکنان توسعه دهند. انجام این کار به تعیین نقاط قوت، ضعف و شکاف‌های بالقوه مدیریتی در سازمان تجاری کمک می‌کند. اگرچه ارزیابی عملکرد هرگز سرگرم کننده نیست، اما به رهبران کسب و کار کمک می‌کند تا سطوح عملکرد را برای هر کارمند تعیین کنند.

کارفرمایان باید درک کنند که یک کارمند با انگیزه احتمال بیشتری برای کمک به سازمان دارد. ممکن است منجر به سفارشات جدیدی شود که برای سازمان به دست می‌آید یا حتی ایده‌های جدیدی برای اصلاح محصول ایجاد شود.

متأسفانه پاداش تعیین شده توسط سیستم‌های حقوق و دستمزد یک سازمان، عوامل اصلی تعیین کننده طول عمر یک کارمند در یک سازمان هستند. کمبود فرصت‌ها یکی از عواملی است که منجر به فرسایش کارکنان می‌شود. همچنین، رابطه کارمند با سرپرست خود نقش کلیدی ایفا می‌کند. پیش داوری و سرکوب رشد یک فرد، کارمند را به جستجوی جایگزینی سوق می‌دهد.

تفاوت بین ماهیت شغل و پست در اکثر سازمان‌ها بحث برانگیز است. سازمان‌ها اغلب با یک کارمند به‌عنوان یک مسول انجام وظیفه رفتار می‌کنند و در تامین شایستگی درون کارمند شکست می‌خورند، که به شدت باید محکوم شود. در درجه اول به این دلیل است که کارفرمایان کارکنان را به عنوان قطعات ماشین آلات در نظر می‌گیرند که می‌توانند در صورت نیاز بسته به نیاز مورد استفاده قرار گیرند. در نتیجه نگرش کارکنان نسبت به کار آسیب می‌بیند که به نوبه خود بر بهره‌وری سازمان تأثیر می‌گذارد.

2 24

کارمندانی که معتقدند مدیریت به عنوان یک فرد کامل، نه فقط یک کارمند، نگران آنهاست، بهره‌ورتر، راضی‌تر و رضایت‌مندتر هستند. کارکنان راضی به معنای مشتریان راضی هستند که منجر به سودآوری می‌شود.

افزونگی یکی از اپیدمی‌های مهمی است که به سرعت در حال ظهور است. کارفرمایان فوراً استخدام می‌کنند و در همان زمان کارمندان با همان سرعت اخراج می‌شوند. در زمان بحران اقتصادی، کارآفرینان پول‌دار، منطق محاسباتی را در مورد مقیاس دستمزد به کار می‌گیرند و به این نتیجه می‌رسند که چندین آماتور را استخدام کنند. در نتیجه، سازمان نمی‌تواند اعتماد کارکنان را به دست آورد که راه را برای ناامنی شغلی هموار می‌کند و در عین حال تجربه ارزشمند خود را از دست می‌دهد.

کارفرمایان باید ترفند انجام کار را درک کنند. کیفیت کار به این بستگی دارد که سرپرست چقدر می‌تواند کار را توسط کارمندان انجام دهد. کیفیت کاری که از کارمندی که توسط سرپرست در زمان مناسب تقدیر می‌شود بهتر از کارمندی است که نسبت به زمان تحویل توسط سرپرست تقدیر نمی‌شود. فعال سازی کارمند، شناخت در لحظه مناسب برای کار مناسب، احترام به عزت نفس مکمل کیفیت کار است که به نوبه خود بهره‌وری سازمان را افزایش می‌دهد و عمدتاً کارمند را برای مدت طولانی‌تری در سازمان نگه می‌دارد.

3 16

مردم زمانی می‌روند که احساس قدردانی نمی‌کنند. به همین دلیل است که ما به رسمیت شناختن را به یک ارزش بسیار بالا تبدیل کرده‌ایم. کسب و کار ما در درجه اول توانایی افراد است. سپس مشتریان را راضی می‌کنید. سپس پول در می‌آورید.

کارمندان موفق به اهداف می‌رسند

یکی از مهمترین عوامل در عملکرد کارکنان، دستیابی به اهداف است. کارمندان موفق ضرب الاجل‌ها را رعایت می‌کنند، فروش را انجام می‌دهند و از طریق تعاملات مثبت با مشتری، برند می‌سازند. هنگامی که کارمندان به طور موثر عمل نمی‌کنند، مصرف کنندگان احساس می‌کنند که شرکت نسبت به نیازهای آنها بی تفاوت است و از جاهای دیگر کمک می‌گیرند. کارمندانی که عملکرد موثری دارند، در اولین بار کارها را به درستی انجام می‌دهند. تصور کنید شخصی که گزارش‌های مشتری را ایجاد می‌کند همیشه در تکمیل آنها دیر می‌کند. بخش خدمات مشتری همیشه منتظر است، ظاهری غیرحرفه‌ای و شاید بی‌صلاحیت دارد.

کارمندان موفق ضرب الاجل‌ها را رعایت می‌کنند، فروش را انجام می‌دهند و از طریق تعاملات مثبت با مشتری، برند می‌سازند.

یک محیط کاری مثبت ایجاد کنید

وقتی افراد وظایف خود را به طور موثر انجام می‌دهند، روحیه در دفتر تقویت می‌شود. کارمندانی که انگیزه ندارند کار را همانطور که نشان داده شده انجام دهند، می‌توانند کل بخش را از بین ببرند. ایجاد یک محیط کاری مثبت و پرانرژی بسیار مهم است. با اعطای پاداش به کارکنان با عملکرد بالا با تشویق‌ها و به رسمیت شناختن گروهی در طول جلسات، یک محیط کاری مثبت ایجاد کنید. دفاتر با عملکرد بالا همچنین استعدادهای با کیفیت را در استخدام جذب می‌کنند، زیرا دفتر احساس زنده بودن می‌کند و برای رسیدن به اهداف تلاش می‌کند.

ایجاد یک محیط کاری مثبت و پرانرژی بسیار مهم است. با اعطای پاداش به کارکنان با عملکرد بالا با تشویق‌ها و به رسمیت شناختن گروهی در طول جلسات، یک محیط کاری مثبت ایجاد کنید. دفاتر با عملکرد بالا همچنین استعدادهای با کیفیت را در استخدام جذب می‌کنند.

روندهای تیمی را ایجاد کنید

زمانی که کارمندان شما خوب عمل نمی‌کنند، بر بهره‌وری و در نهایت نتیجه منفی تأثیر می‌گذارد. این اشتباه را نکنید که فکر کنید عملکرد ضعیف نشان دهنده یک کارمند ضعیف است. به دنبال روندهای رایجی باشید که در آن گروهی از کارمندان موفق هستند و در کجا کمبودهایی وجود دارد. مدیران باهوش کمبودها را ارزیابی می‌کنند تا ببینند که آیا این یک موضوع استعداد است یا یک موضوع مدیریت و توسعه. این می‌تواند بر استراتژی‌های آموزش تیم و همچنین استراتژی‌های استخدام در آینده تأثیر بگذارد.

در نهایت، کارکنان خوب مولد هستند، که محیط های کاری عالی ایجاد می‌کند و بهره‌وری کلی را افزایش می‌دهد. ارزیابی‌ها به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید که کجا می‌توانید به رشد کارمندان کمک کنید تا حتی بهتر عمل کنند.

کارفرما باید درک کند که رابطه بین مشتریان خارجی و مشتریان داخلی همزیستی است. بدون یکی، دیگری را نخواهند داشت. از این پس شعار موفقیت برای کارفرما این است که “مراقب کارمندان خود باشید که به نوبه خود از تجارت شما مراقبت خواهند کرد”.

کارفرما باید درک کند که رابطه بین مشتریان خارجی و مشتریان داخلی همزیستی است. بدون یکی، دیگری را نخواهند داشت. از این پس شعار موفقیت برای کارفرما این است که “مراقب کارمندان خود باشید که به نوبه خود از تجارت شما مراقبت خواهند کرد”.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چگونه تمرکز بر نقاط قوت افراد باعث افزایش مشارکت کاری آنها می‌شود

مردم می خواهند احساس کنند که کارهایشان را عالی اجرا می کنند. و مدیرانی که بر نقاط قوت تمرکز می‌کنند، شرایطی را ایجاد می‌کنند که به افراد امکان می‌دهد این کار را انجام دهند – و همچنین به فرهنگ‌های با عملکرد بالا کمک می‌کنند.

رازهای کار تیمی عالی

نکته کلیدی برای رهبران این است: اگرچه تیم‌ها با مجموعه‌ای از چالش‌های پیچیده‌تر روبه‌رو می‌شوند، تعداد نسبتا کمی از عوامل تأثیر بزرگی بر موفقیت آنها دارند. اگر مدیران بدانند این عوامل چیست و روی درست کردن آنها تمرکز کنند، می توانند به بازدهی بزرگی دست یابند.

گفت‌وگو