چگونه به رئیس خود بگویید که قادر به ادامه همکاری نیستید

چگونه به رئیس خود بگویید که قادر به ادامه همکاری نیستید

اگر در کار فعلی خود به نقطه پایان رسیده‌اید و به دنبال ارتقاء حرفه‌ای هستید، قبل از پیوستن به روند استعفا ممکن است این یک ایده خوب باشد که با رئیس خود صحبت کنید.

اگر در کار فعلی خود به نقطه پایان رسیده‌اید و به دنبال ارتقاء حرفه‌ای هستید، قبل از پیوستن به روند استعفا ممکن است این یک ایده خوب باشد که با رئیس خود صحبت کنید.

پاندمی یک جهان کاملا جدید را برای همه جوامع ایجاد کرده است و با این کار آن را تغییر داده است. اکنون مردم شروع به دیدن آنچه که کارشان ارزش دارد و آنچه که زمان آنها ارزش دارد، کرده‌اند. به خصوص که در این زمان مکان‌های کاری بسیاری تعطیل یا راه‌اندازی شده است، و بسیاری از این کارها سیاست‌های کار از خانه و هیبریدی را شروع کرده‌اند.

1 4

پاندمی یک جهان کاملا جدید را برای همه جوامع ایجاد کرده است و با این کار آن را تغییر داده است. اکنون مردم شروع به دیدن آنچه که کارشان ارزش دارد و آنچه که زمان آنها ارزش دارد، کرده‌اند.

جامعه نیز با اذعان زمانی که چیزی در مورد شیوه زندگی آنها خوب نیست، راحت‌تر می‌شود و یا آنها را خوشحال می‌کند و به طور فعال تغییراتی را برای اصلاح آن ایجاد می کند.

به گفته وال استریت ژورنال، دکتر کلی (Kelly) یک تحقیق عملیاتی انجام داد که گروهی از کارکنان بیش از حد کاری را در بخش فناوری اطلاعات در یکی از شرکت‌های فناوری اطلاعات Fortune 500 قبل از پاندمی بررسی کرد. کلی مداخلات تیم که در اجتناب از فرسودگی در محل کار، تفاوت ایجاد می‌کرد را پیدا کرد. کارکنانی که مدیران، آنها را نه تنها شخصا، بلکه حرفه‌ای نیز بررسی می‌کردند تا ببینند که چگونه کار را انجام می‌دادند و انعطاف پذیری برای انجام کار طبق خواسته آنها داده میشد . فرسودگی و پریشانی روانی این گروه به طور قابل توجهی پایین‌تر از گروه شاهد بود. آنها همچنین ۴۰٪ کمتر احتمال دارد که کار خود را ترک کنند.

بر اساس این تحقیق، ممکن است شروع یک مکالمه با رئیس شرکت ایده خوبی باشد و با آنها ارتباط برقرار کنید تا بتوانید در مورد آنچه آنها می‌توانند انجام دهند تا حرفه شما را لذت بخش‌تر کنند صحبت کنید. نتایج این گفتگو ممکن است شما را متعجب کند، و حتی ممکن است بر تمایل شما به ادامه کار با همان رئیس تأثیر بگذارد.

بسیاری از مردم به دنبال داشتن انواع مکالمات در محل اشتغال خود هستند. این یک مکالمه آسان نیست، و در نهایت، این کار مدیران آنهاست که این مکالمات را شروع کنند. با این حال، اگر احساس می‌کنید که رئیس شما این کار را انجام نمی‌دهد، و بنابراین شما احساس نمی‌کنید که بهترین کارمند ممکن میتوانید باشید، ممکن است زمان لازم برای ابتکار عمل باشد. این امر نمی‌تواند صدمه‌ای وارد کند، زیرا به آنها می‌گوید که شما در حال کشمکش با شرایط کاری خود هستید، پس از آن این مکالمه می‌تواند به گفتگو در مورد آنچه که می‌تواند برای بهترین حمایت از شما انجام دهد، منجر شود.

بخشی از این مسئله این است که هر کارمندی نیازهای مختص به شرایط خود را برای پشتیبانی نیاز دارد، و به این معنی است که حتی اگر رئیس و شرکت حمایت از شما را انجام دهد، چیزهایی را که در حال بهبود سلامت روان است، چیزهایی که آنها انجام می‌دهند، هنوز هم ممکن است لزوما برای شما مناسب و کافی نباشد . در صورتی که این مورد باشد، اکنون زمان آن است که بتوانید ارتباط برقرار کنید که می‌فهمید آنها در حال تلاش برای کمک هستند، اما شما نیاز به نوع دیگری یا سطح پشتیبانی متفاوتی دارید.

2 4

برخی از چیزهایی که در حال تغییر نیروی کار فعلی هستند، افرادی هستند که مایلند با خانواده هایشان زمان بیشتری داشته باشند و افرادی که مایل به سفر هستند. این بدان معنی است که مکان‌های استخدامی ممکن است نیاز به تغییر نحوه عملکرد آنها به منظور حفظ نیروی کار خود داشته باشند.

در طول پاندمی، اغلب مشاغل پشتیبانی فنی یا مشاغل نرم افزاری بوند که توانستند به مدل‌های کار از خانه بازسازی شوند. در حال حاضر، مکان‌های بیشتری شروع به انتخاب کردن این فرصت‌ها می‌کنند، زیرا ثابت شده است که برای سلامت روان نیروی کار خوب است تا بتواند آزادی کار از خانه را داشته باشد.

ایده خوبی است که قبل از شروع به احساس دلزدگی از کار فعلی خود، با رئیس شرکت صحبت کنید. این کار می‌تواند زحمت به دنبال یک شغل جدید گشتن را برای شما کم کند، و به طور بالقوه حتی ممکن است کار جدیدی که پیدا می‌کنید به اندازه کار فعلی درآمد نداشته باشد یا در سایر جنبه‌های دیگر پشتیبانی لازم را انجام ندهد. اگر رئیس تان زمان و کار شما را ارزشمند بداند، آنها مایل به ادامه کار خواهند بود و مبارزه می‌کنند تا شما را برای شرکت حفظ کنند.

ایده خوبی است که قبل از شروع به احساس دلزدگی از کار فعلی خود، با رئیس شرکت صحبت کنید.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

رازهای کار تیمی عالی

نکته کلیدی برای رهبران این است: اگرچه تیم‌ها با مجموعه‌ای از چالش‌های پیچیده‌تر روبه‌رو می‌شوند، تعداد نسبتا کمی از عوامل تأثیر بزرگی بر موفقیت آنها دارند. اگر مدیران بدانند این عوامل چیست و روی درست کردن آنها تمرکز کنند، می توانند به بازدهی بزرگی دست یابند.

چرا اهمال کاری می‌کنیم؟

اهمال کاری و به تعویق انداختن کارها، امری است که بسیاری از افراد با آن درگیرند و آن را ناشی از تنبلی خود می‌دانند، اما باید بدانید اهمال کاری به تنبلی یا مدیریت نامناسب زمان ارتباطی ندارد و تعللی است که بیشتر مربوط به خلق و خو و احساسات منفی است. اما راه‌هایی برای رهایی از آن نیز وجود دارد.

گفت‌وگو