پشتیبانی از سلامت روان کارکنان با نرم افزار ابر هوشمند

پشتیبانی از سلامت روان کارکنان با نرم افزار ابر هوشمند

آدریان گدارد، مدیر منابع انسانی و حقوق و دستمزد درشرکت سیویکا، اهمیت وجود ابزارهایی را برای درک احساس کارکنان و ارائه پشتیبانی مناسب توضیح می‌دهد.

سلامت روانی ضعیف برای کارفرمایان بین ۳۳ تا ۴۲ میلیارد پوند در سال و برای اقتصاد بریتانیا تا ۹۹ میلیارد پوند در سال هزینه دارد. سلامت روان یکی از درمان نشده ترین بیماری های دنیاست. ما می‌توانیم بریدگی، کبودی یا بیماری را ببینیم، اما نمی‌توانیم سلامت وضعیت روانی خود را ببینیم.

همه‌گیری کرونا یکی از روشن‌کننده‌ترین دوره‌های تأمل در خود بوده است. در این دوران افراد زیادی  به خاطر سلامت روانی و رفاه خود تصمیم‌های تغییردهنده زندگی گرفتند و تغییرات حاصل از آن این موضوع را به یکی از داغ‌ترین موضوعات برای سازمان‌ها تبدیل می‌کند.

با این حال، برای بسیاری از تیم‌ها درگیر کردن کارمندان برای شروع مکالمات در مورد سلامت روان و جمع‌آوری بازخورد برای ایجاد بیشترین پیشرفت‌های مورد نیاز، دشوار است. نرم افزار ابری PeopleLIVE HR هر جنبه ای از مدیریت افراد را ساده کرده و به هم متصل می کند. این برنامه اتوماسیون را با تجزیه و تحلیل ترکیب می کند تا بینش عمیق تر، بهره وری بیشتر و پاسخگویی بهتر را فراهم کند.

این پلتفرم می تواند حمایت از سلامت و رفاه محیط کار را به سه روش اصلی بهبود بخشد:

توانمند‌سازی افراد

با استفاده از نظرسنجی های رفاهی برای نظارت بر سلامتی افراد، صدای خود را در اختیار آنها قرار دهید. این بینش می تواند به شما کمک کند تا درک کنید که کارکنان در مورد چه چیزی احساس مثبت دارند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد.

غیبت کارکنان را کاهش دهید

انواع غیبت را درک کنید و سلامت نیروی کار خود را اندازه گیری کنید تا به طور استراتژیک با مسائل مربوط به سلامت روان مقابله کنید. سلامت کارکنان را در یک بازه زمانی بررسی کنید تا هشدارهای محرک را ببینید.

کارکنان را درک کنید

وقت گذاشتن برای درک چالش‌های نیروی کار برای حفظ سازمان حیاتی است. از بازخورد کارکنان می توان برای حمایت از افراد برای دستیابی به پتانسیل کامل، تقویت روحیه و کمک به پیشرفت در سطح سازمان استفاده کرد.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چرا تیم سازی برای کسب و کارها مهم است؟

یک تیم منسجم یک دستورالعمل اثبات شده برای موفقیت در تجارت است. تیم شما متشکل از افرادی با شخصیت ها، کیفیت ها، سطح تجربه، تخصص و موارد دیگر است. با این حال، کار با هم برای دستیابی به یک هدف مشترک چیزی است که آنها را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند. کار کردن به عنوان یک تیم نزدیک باعث می شود شانس بیشتری برای موفقیت و رسیدن به ارتفاعات عالی داشته باشند. با این حال، داشتن یک تیم متحد فقط اتفاق نمی افتد. شما باید آگاهانه برای ایجاد آن تلاش کنید و با تصمیمات و اقدامات خود در مورد آن آگاه باشید.

گفت‌وگو