مهارت هایی که هر کارمندی در سال 2022 به آن نیاز خواهد داشت

مهارت‌هایی که هر کارمندی در سال ۲۰۲۲ به آن نیاز خواهد داشت

با پیشرفت سریع دنیای کار، گوود هبیتز GoodHabitz پنج مهارتی را که در سال جدید مورد تقاضا قرار خواهند گرفت را معرفی کرده است.

ارتباطات

صرف نظر از اینکه نوع و حوزه کار چیست، دفتر و یا محل کار در کجا واقع شده است، حتی در چه بخشی کار می‌کنید، واقعیت یکسان است: همه به مهارت های ارتباطی نیاز دارند.

بیان نظر خود از طریق ایمیل، اپلیکیشن های محاوره  یا مکالمه Zoom ممکن است حتی سخت‌تر از قبل باشد یا متوجه شوید که لحن یا معنای پیام‌ها ممکن است در مقایسه با یک جلسه حضوری واقعی به اشتباه تعبیر شود. پس چگونه می‌توان با این موضوع درست برخورد کرد؟

می‌توانید با سرمایه‌گذاری در افزایش مهارت (یا برای برخی مهارت‌های جدید) در مهارت‌های بین فردی و زبانی شروع کنید. علاوه بر اینکه پیام خود را به وضوح منتقل می‌کنید، تقویت این مهارت باعث می شود تا ارتباط نادرست و درگیری به حداقل برسد و در عین حال به شما امکان می دهد با همکاران محلی و بین المللی به طور مؤثر همکاری کنید.

این نوع ارتباط در ابتدا می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، بنابراین مهم است که دوره‌های آموزشی یا آموزش‌هایی را در مورد نحوه برخورد با آن و یادگیری نحوه انجام صحیح آن در نظر بگیرید.

در طول همه‌گیری بیماری کووید، بسیاری احساس می‌کردند که زمان شخصی بیشتری به دست آورده یا از دست داده اند. مهم است که اذعان کنیم که موقعیت‌ها و اولویت‌های همه کارکنان متفاوت است. درک مهارت‌های مدیریت زمان برای اطمینان از اینکه کارمندان می‌توانند هم در زندگی شخصی و هم زندگی کاری خود بدون اینکه زیاده روی کنند و به طور بالقوه بر سلامت روان آنها تأثیر بگذارد بسیار مهم است.

مهارت‌های مدیریت زمان به کارمندان این فرصت را می‌دهد که به سرعت بین وظایف و مسئولیت‌ها جابجا شوند زیرا نیروی کار در آینده چابک‌تر می‌شود.

کار گروهی

به دنبال هجوم کار هیبریدی (کار ترکیبی که کارمندان میتوانند از هر مکان و هر زمان وظایف خود را انجام دهند) در سال گذشته، شرکت ها با چالش های جدیدی مواجه خواهند شد، به ویژه در رابطه با نحوه همکاری تیم ها.

مهارت‌های کار تیمی را می‌توان مانند هر مهارت دیگری آموخت و توسعه داد. مهارت‌هایی مانند کار با هم تیمی‌هایی که از راه دور کار می‌کنند، جلسات سازنده، و مدیریت انتظارات، برای مثال،کارمندان با مهارتهای بالا و کارمندان با مهارتهای به روز شده با هم تیم شوند تا منجر به همکاری مؤثرتر شوند.

تاب آوری و انعطاف پذیری

اینکه کارمندان شاد رضایت و بهره وری بیشتری دارند، تازگی ندارد، اما حرفه ای‌ها برای شاد بودن و انعطاف پذیری به چه چیزی نیاز دارند؟ بر اساس مدل PERMA، پنج مؤلفه برای کاهش استرس مورد نیاز است: احساسات مثبت، تعامل، روابط، معنا و موفقیت.

کارکنان به انعطاف پذیری و تاب آوری نیاز دارند تا درگیر و شاد بمانند. خبر خوب این است که: تاب‌آوری را می‌توان آموزش داد. می‌توانید با سرمایه‌گذاری در دوره‌های آنلاین شروع کنید که به شکل‌گیری مهارت‌های کارمندان کمک می‌کند تا احساس کنند که نه تنها روی نسخه امروزی خود، بلکه در آینده خود نیز سرمایه‌گذاری کنند.

مهارت‌های دیجیتال

اگر مهارت‌های دیجیتالی نداشته باشید، کار ترکیبی با شکست مواجه می‌شود. چه نوع مهارت های دیجیتالی باید در شرکتها تشویق شود؟ گزینه همیشه مورد نیاز دوره‌های مهارت مایکروسافت و موارد دیگر مانند نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش اقدامات تجاری هستند.

چگونه می‌توان به کسانی که مردد هستند انگیزه داد؟ می‌توان با تیم‌های خود در مورد اینکه آن‌ها درمورد آینده تیم چه می‌خواهند گفتگو کنید و تشویق به ارتقاء مهارت‌های دیجیتالی را شروع کنید.

از آنجایی که نیاز به پذیرش سریع فناوری مدرن باعث افزایش بیشتر تقاضا برای استعدادهایی در حوزه دیجیتال شده است، شکاف بزرگ مهارت‌های دیجیتال را نیز افزایش داده است. با توجه به شکاف مهارت‌ها قبل از همه‌گیری، نگرانی‌هایی وجود داشت، این موضوعی است که اکنون باید برای کسب‌وکارها در اولویت باشد.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چرا تیم سازی برای کسب و کارها مهم است؟

یک تیم منسجم یک دستورالعمل اثبات شده برای موفقیت در تجارت است. تیم شما متشکل از افرادی با شخصیت ها، کیفیت ها، سطح تجربه، تخصص و موارد دیگر است. با این حال، کار با هم برای دستیابی به یک هدف مشترک چیزی است که آنها را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند. کار کردن به عنوان یک تیم نزدیک باعث می شود شانس بیشتری برای موفقیت و رسیدن به ارتفاعات عالی داشته باشند. با این حال، داشتن یک تیم متحد فقط اتفاق نمی افتد. شما باید آگاهانه برای ایجاد آن تلاش کنید و با تصمیمات و اقدامات خود در مورد آن آگاه باشید.

رازهای کار تیمی عالی

نکته کلیدی برای رهبران این است: اگرچه تیم‌ها با مجموعه‌ای از چالش‌های پیچیده‌تر روبه‌رو می‌شوند، تعداد نسبتا کمی از عوامل تأثیر بزرگی بر موفقیت آنها دارند. اگر مدیران بدانند این عوامل چیست و روی درست کردن آنها تمرکز کنند، می توانند به بازدهی بزرگی دست یابند.

گفت‌وگو