جواد محجوب رییس انجمن منابع انسانی

تمجید رییس انجمن منابع انسانی از کارزیلا

جواد محجوب، رییس انجمن صنفی مدیران و مشاوران منابع انسانی ایران، ضمن دیدار و گفت‌وگو با تیم بنیان‌گذار کارزیلا از تلاش‌های صورت گرفته در ساخت و راه‌اندازی پلتفرم توسعه منابع انسانی کارزیلا تقدیر کرد.

جواد محجوب به عنوان یکی از شاخص‌ترین چهره‌های منابع انسانی کشور در سال‌های گذشته با ایفای نقشی جدی و پررنگ در تاسیس و اداره انجمن صنفی مدیران منابع انسانی کشور تاثیر فراوانی بر شکل‌گیری شبکه ارتباطی مدیران منابع انسانی و همچنین گردش دانش و اطلاعات بین این همکاران برعهده داشته است.

کارزیلا از معدود سامانه‌های فعال در عرصه منابع انسانی کشور است که در راه‌اندازی و اداره آن تعدادی از فعالین شناخته شده‌ی این حوزه با سال‌ها تجربه علمی و عملیاتی نقش داشته‌اند و تیم بنیان‌گذار کارزیلا خود را متعهدانه در خدمت زیست‌بوم منابع‌انسانی کشور می‌داند و توفیق این پلتفرم را برآیند تلاش‌های علمی و صنفی فعالین این حوزه قلمداد می‌کند و آمادگی خود را برای استفاده از نظرات و تجارب ارزشمند تمام فعالین منابع انسانی کشور اعلام می‌دارد.

ویدیو: صحبت‌های جواد محجوب رییس انجمن صنفی منابع انسانی

عکس پیشانی از خبرگزاری مهر برداشته شده است.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

رازهای کار تیمی عالی

نکته کلیدی برای رهبران این است: اگرچه تیم‌ها با مجموعه‌ای از چالش‌های پیچیده‌تر روبه‌رو می‌شوند، تعداد نسبتا کمی از عوامل تأثیر بزرگی بر موفقیت آنها دارند. اگر مدیران بدانند این عوامل چیست و روی درست کردن آنها تمرکز کنند، می توانند به بازدهی بزرگی دست یابند.

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی رفتار قیمت در بازارهای مالی بر اساس داده‌ها و رفتارها در زمان گذشته است. در واقع تحلیل تکنیکال یک روش تجزیه و تحلیل برای تخمین یا به نوعی پیش بینی جهت تغییر قیمت‌ها از طریق مطالعه داده‌های قیمتی…

چرا تیم سازی برای کسب و کارها مهم است؟

یک تیم منسجم یک دستورالعمل اثبات شده برای موفقیت در تجارت است. تیم شما متشکل از افرادی با شخصیت ها، کیفیت ها، سطح تجربه، تخصص و موارد دیگر است. با این حال، کار با هم برای دستیابی به یک هدف مشترک چیزی است که آنها را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند. کار کردن به عنوان یک تیم نزدیک باعث می شود شانس بیشتری برای موفقیت و رسیدن به ارتفاعات عالی داشته باشند. با این حال، داشتن یک تیم متحد فقط اتفاق نمی افتد. شما باید آگاهانه برای ایجاد آن تلاش کنید و با تصمیمات و اقدامات خود در مورد آن آگاه باشید.

گفت‌وگو