کارزیلا


کارزیلا

پلتفرم توسعه منابع انسانی ایران

با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و کارگزار رسمی دانشگاه تهران برای برگزاری دوره‌های آموزش آزاد کوتاه‌مدت، MBA و DBA

شبکه‌سازی

کارزیلا شبکه‌اجتماعی ساده و کاربردی برای نیروی انسانی و بازار کار در ایران است. این شبکه، بر پایه‌ی چند سامانه قوی و کاربردی دیگر برای کارجویان، برندها، شرکت‌ها و سازمان‌ها و کارفرمایان حقیقی بنا شده است. کارزیلا تجربه تازه‌ای از ارتباطات حرفه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

توسعه و ارزیابی

آموزش مهارت‌های حرفه‌ای‌وتخصصی و ارزیابی توانمندی‌ها، از ویژگی‌های اصلی کارزیلا است. با LMS خوش‌ساخت این شبکه اجتماعی انواع ارزیابی‌ها و آموزش‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کارجو و کارفرما می‌توانند آزمون‌های ارزیابی یا دوره‌های آموزشی خود را در کارزیلا انجام دهند.

استخدام و کاریابی

کارزیلا سامانه‌ای قدرتمند برای جذب نیروی کار است. فرایند استخدام برای کارجو و کارفرما، زمان‌بر، طاقت‌فرسا و پرهزینه و تنش آفرین است. کارزیلا این فرایند را تا حد زیادی آسان، ارزان، بهینه و دموکراتیزه‌ کرده است. کارزیلا بابت نمایش رزومه‌ها هزینه‌ای نمی‌گیرد و فرایند استخدام در آن به‌سادگی مدیریت می‌شود.

بازی‌سازی

فعالیت در شبکه‌اجتماعی کارزیلا، امتیازاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به آن «کارپول» می‌گوییم. شرکت در آزمون‌ها، یادگیری در دوره‌ها، ساخت رزومه، اظهارنظر، ارسال آگهی یا درخواست استخدام و دعوت دوستان به این شبکه اجتماعی و نیز به اشتراک گذاشتن مقالات کارزیلا در سایر شبکه‌های اجتماعی باعث کسب کارپول می‌شود.

مزایای کارزیلا برای افراد حقیقی

افرادحقیقی نظیر متخصصان، مدیران، نیروهای آماده‌به‌کار، کارآموزان، دانشجویان و کارجویان

اینجا شبکه‌ای برای درخشش شماست

  • شبکه‌سازی، ارتباطات حرفه‌ای و نفوذ اجتماعی در شبکه اجتماعی کارزیلا
  • ارزیابی‌های شایستگی برای شناخت و نمایش توان‌مندی‌ها
  • دسترسی به دوره‌های آموزش مهارت‌های ارتباطی و حرفه‌ای
  • ساخت و انتشار رزومه و ارایه آن به کارفرمایان
  • دسترسی به اگهی‌های کاریابی و فرصت‌های شغلی بهتر
پیوستن به کارزیلا

مزایای کارزیلا برای افراد حقوقی

افراد حقوقی نظیر شرکت‌ها، سازمان‌ها، اصناف، برندها، کسب و کارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها

اینجا شبکه‌ای برای توسعه برند شماست

  • معرفی برند و نمایش اهمیت به منابع انسانی در رابطه بی‌واسطه با نیروی انسانی و کارجویان
  • دسترسی رایگان و بی‌واسطه به رزومه‌های و نیروی انسانی مورد نیاز
  • امکان تعریف آزمون‌های ارزیابی نیروی کارتازه یا تیم فعلی
  • قوی‌ترین سامانه مدیریت تقاضاهای استخدام
  • امکان تعریف دوره‌های آموزش آنلاین برای پرسنل یا مشتریان
پیوستن به کارزیلا

تازه‌ترین دوره‌های آموزشی کارزیلا

دانشگاه تهران تحلیل تکنیکال
سیدجلال دستغیب<span class="bp-verified-badge"></span>

دوره تحلیل تکنیکال با گواهینامه دانشگاه تهران

با دوره آنلاین کارزیلا تحلیل تکنیکال را به صورت حرفه‌ای بیاموزید از دانشگاه تهران مدرک معتبر دریافت کنید و از صرافی والکس جایزه بگیرید. آموزش تحلیل تکنیکال برای رمزارزها، ارز دیجیتال، فارکس و بورس با مدرک معتبر، فقط در کارزیلا

بلاکچین و رمزارز
پوریا آسترکی<span class="bp-verified-badge"></span>

دوره بنیان‌های بلاک‌چین و رمزارز

ظرفیت این دوره تکمیل است. برگزاری دوره متوقف شده است. صنعت بلاکچین و رمز ارزها، روز به روز در حال توسعه است و امروزه بسیاری

iso ایزو رمضانی
مجتبی رمضانی سرخی

دوره جامع ISO 9001

دوره جامع ایزو ۹۰۰۱، یک دوره آموزش آنلاین غیرهم‌زمان برای یادگیری مباحث ISO 9001 به صورت کامل و کاربردی و با ارایه گواهینامه جهانی BRS است که توسط مجتبی رمضانی ارایه می‌شود.

تازه‌ترین آگهی‌های استخدام در کارزیلا

تازه‌ترین مقالات کارزیلا

معرفی مجله پژوهشنامه بلاک‌چین
آینده پژوهی
پوریا آسترکی<span class="bp-verified-badge"></span>

معرفی مجله پژوهشنامه بلاک‌چین

در این مجله، قیمت بیت‌کوین اهمیتی ندارد، بازار رمز ارزها، نرخ مبادله، تبادل یا ترید، هیجانات روزمره بازار و مسائلی از این دست که به طور معمول بخش اعظم محتوای موجود در مورد رمز ارزها را شامل می‌شود، محلی از توجه ندارد.

تحلیل تکنیکال چیست؟
دوره‌های آموزشی
عاطفه محمدی<span class="bp-verified-badge"></span>

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی رفتار قیمت در بازارهای مالی بر اساس داده‌ها و رفتارها در زمان گذشته است. در واقع تحلیل تکنیکال یک روش تجزیه و تحلیل برای تخمین یا به نوعی پیش بینی جهت تغییر قیمت‌ها از طریق مطالعه داده‌های قیمتی…

مردان، استرس و ذهن آگاهی در محل کار
اشتغال
رضا رامتین<span class="bp-verified-badge"></span>

مردان، استرس و ذهن آگاهی در محل کار

سازمان بهداشت جهانی استرس محل کار را به عنوان پاسخی که افراد در محل کار با خواسته‌ها و فشارهایی که با دانش آنها مطابقت ندارد و توانایی آنها را برای مقابله به چالش می‌کشد، نشان می‌دهند، تعریف می‌کند. همه ما با استرس مواجه می‌شویم و حوادث استرس زا را در زندگی خود تجربه می‌کنیم و در دوزهای کم، استرس مزایای بسیاری دارد.

ایجاد تغییر بدون ترس
اشتغال
رضا رامتین<span class="bp-verified-badge"></span>

ایجاد تغییر بدون ترس

وقتی ایجاد تغییر به‌عنوان «گام بعدی» معرفی می‌شود، به این معنی است که وضعیت فعلی انتظارات را برآورده نمی‌کند و افراد باید به سمت چیزی متفاوت حرکت کنند.

10 اشتباه در مدیریت پروژه
آینده پژوهی
تارا طهرانچی<span class="bp-verified-badge"></span>

۱۰ اشتباه در مدیریت پروژه

متاسفانه بسیاری از مدیران پروژه اشتباهات اساسی مرتکب می‌شوند و پایه محکمی را قرار نمی‌دهند که بر اساس آن پروژه بتواند پیشرفت کند. این، از جمله عوامل دیگر، مانع از پیشرفت آنها و تبدیل شدن به رهبران پروژه می‌شود.

ایمنی روانی چیست و چگونه می‌توان آن را ایجاد کرد؟
آینده پژوهی
رضا رامتین<span class="bp-verified-badge"></span>

ایمنی روانی چیست و چگونه می‌توان آن را ایجاد کرد؟

گام به گام یک شبکه ایمنی برای همه آنها ایجاد کنید – ابتدا با ایجاد ایمنی فردی و سپس با ایجاد ایمنی روانی تیم. از طریق این مراحل، امکان ایجاد یک فرهنگ سالم و ایمن وجود دارد که در آن همه احساس می‌کنند شنیده می‌شوند و احساس امنیت می‌کنند تا به طور کامل درگیر شوند.

مدیریت دانش مسئولانه در سازمان‌ها: راه‌حل‌هایی برای چالش‌های فعلی
آینده پژوهی
تارا طهرانچی<span class="bp-verified-badge"></span>

مدیریت دانش مسئولانه در سازمان‌ها

برای پرداختن به چالش‌های فعلی و آتی، نیاز به دسترسی به دانش/اطلاعاتی است که دستکاری نشده باشند. این امر مستلزم نیاز به انسان‌های مسؤول و بالغ با دانش است که از دانش فعلی و گذشته برای رسیدگی به چالش‌های به هم پیوسته فزاینده استفاده می‌کنند.

5 تکنیک برای داشتن فرهنگ نوآوری
آینده پژوهی
رضا رامتین<span class="bp-verified-badge"></span>

۵ تکنیک برای داشتن فرهنگ نوآوری

ایجاد یک فرهنگ نوآوری دشوار است. حفظ آن بسیار دشوارتر است. شرکت‌ها مشتاق نوآوری هستند و در عین حال کارکنان را تشویق می‌کنند تا درون جعبه فکر کنند. برای اینکه خود را مبتکر بسازیم، برای اینکه به یک شرکت نوآور تبدیل شویم، همه اینها به پذیرش ما برای تمرین و تمرین عادات نوآوری خود برای اتصال افراد غیر مرتبط بستگی دارد.

کارزیلا ساخته شده چون انسان ارزش دارد. در کارزیلا انسان، رشد و درخشش حرفه‌ای او هدف بوده است. در تمام ارتباطات، شبکه‌سازی، توسعه شایستگی، مهارت‌آموزی و برخورداری از فرصت‌های برابر و رقابتی در بازار کار «انسان» مورد تمرکز قرار گرفته است.