روز اهدا از طریق رسانه‌های اجتماعی

اهدا از طریق رسانه‌های اجتماعی

این روز با هدف ارتقاء رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک دلیل خوب و رسانه ای برای حمایت از خیریه در سیستم عامل‌های جهانی مشاهده می‌شود. شهرداران و فرمانداران در سراسر آمریکا قبل از معرفی رسمی در سراسر جهان ، این روز را به عنوان یک رویداد اعلام کردند. ۱۵ ژوئیه در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود.

۱۵ ژوئیه به عنوان روز رسانه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود که همچنین تعطیلات رسانه‌های اجتماعی در بسیاری از ایالت‌های آمریکا است. این روز برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. مردم در این روز با استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر به خیریه‌های منتخب خود اهدا می‌کنند.

3 12

این ابتکار توسط سایت Givver.com افتتاح شد که یک سازمان غیرانتفاعی است و از سال ۲۰۱۳ وجوه را از طریق توییتر جمع می‌کند. Giver.com متعلق به کریس سامرز (Chris Summers) است و مشتریان را ترغیب می‌کند تا از طریق رسانه‌های اجتماعی اهدا کنند. کریس سامرز همچنین بنیانگذار زنجیره محبوب PI Pizzeria است.

اهمیت روز رسانه‌های اجتماعی

هدف از این روز ، ترویج رسانه‌های اجتماعی به عنوان بستری برای کمک به خیرین و علل کمک به اهدا و افزایش آگاهی عمومی در مورد اهمیت جمع آوری کمک‌های مالی است.

هدف از این روز ، ترویج رسانه‌های اجتماعی به عنوان بستری برای کمک به خیرین و علل کمک به اهدا و افزایش آگاهی عمومی در مورد اهمیت جمع آوری کمک‌های مالی است.

در طول همه گیری کووید۱۹، استفاده زیادی از رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک بستر و جمعیت نیازمند کمک و کمک پولی وجود داشته است. Givver.com با ابتکار ساده خود به بسیاری از افراد کمک می‌کند.

1 12

همچنین در دو سال گدشته بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده‌اند ، گرسنگی و فقر در بسیاری مناطق به اوج خود رسید، بنابراین این ابتکار عمل کوچک می‌تواند یک امید برای بسیاری از این افراد باشد.

کریس سامرز ، رئیس مستقر در سنت لوئیس گفت: “به ویژه در بین هزاره‌ها ، ارتباط ذاتی بین رسانه‌های اجتماعی و دادن خیریه وجود دارد.”

وی افزود: “همه جنبه‌های سازمانها تشخیص می‌دهند که رسانه‌های اجتماعی فراتر از عکس گرفتن از صبحانه شما یا به روز رسانی در مورد رستوران‌های مورد علاقه مردم است ، بنابراین امیدواریم که رسانه‌های اجتماعی در نهایت به معنای بیشتر و ملموس‌تر در راستای اهداف بشر دوستانه مورد استفاده قرار بگیرد. “

رسانه‌های اجتماعی فراتر از عکس گرفتن از صبحانه شما یا به روزرسانی در مورد رستوران‌های مورد علاقه مردم است ، بنابراین امیدواریم که رسانه‌های اجتماعی در نهایت به معنای بیشتر و ملموس‌تر در راستای اهداف بشر دوستانه مورد استفاده قرار بگیرد.

تاریخچه روز رسانه‌های اجتماعی

در سال ۲۰۱۳ ، کارکنان Givver.com پنج ماه با مقامات منتخب در سراسر آمریکا کار کردند. این برنامه همچنین شامل سازمان‌های خیریه ، تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی و غیره برای تبلیغ روز و تشویق بیشتر و بیشتر افراد به اهدا در رسانه‌های اجتماعی است. هیچ خیریه‌ی اجباری وجود نداشت اما از مردم خواسته شد که به خیریه‌های مورد علاقه یا شناخته شده خود اهدا کنند. همه فرمانداران و شهرداران در سراسر آمریکا در ۱۵ ژوئیه را به عنوان روز رسانه‌های اجتماعی اعلام کردند.

2 12

همانطور که توسط فوربس گزارش شده است ، سامرز گفت: “ایده Givver در ابتدا از تلاش‌های جمع آوری کمک‌های مالی ما به نمایندگی از رئیس جمهور و سایر افراد غیرانتفاعی بیرون آمد.”

وی افزود: “ما اصطکاک ذاتی و عدم ارتباط اجتماعی بین اهدا کنندگان و بین سازمان و اهدا کنندگان آن را تشخیص دادیم.”

چگونه می توان از طریق Givver.com در روزهای رسانه‌های اجتماعی اهدا کرد؟

کمکهای مالی انجام شده از طریق Givver ساده است. شخص باید ثبت نام و توییت کند تا سهم خود را انجام دهد.

با این حال ضروری است که توییت شامل #Give به عنوان هشتگ به همراه دسته توییتر علتی باشد که می‌خواهد از آن پشتیبانی کند و کل پولی که می‌خواهد اهدا کند.

کمکهای مالی انجام شده از طریق Givver ساده است. شخص باید ثبت نام و توییت کند تا سهم خود را انجام دهد.

با این حال ضروری است که توییت شامل #Give به عنوان هشتگ به همراه دسته توییتر علتی باشد که می‌خواهد از آن پشتیبانی کند و کل پولی که می‌خواهد اهدا کند.

Givver به شکلی فرصتی برای حمایت از انواع سازمان‌های غیرانتفاعی ، آموزشی ، عمومی و سیاسی فراهم می کند. امسال نیز تعداد سازمان‌های Givver و کشورهای بیشتری این روز را جشن می‌گیرند.

4 7

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی رفتار قیمت در بازارهای مالی بر اساس داده‌ها و رفتارها در زمان گذشته است. در واقع تحلیل تکنیکال یک روش تجزیه و تحلیل برای تخمین یا به نوعی پیش بینی جهت تغییر قیمت‌ها از طریق مطالعه داده‌های قیمتی…

روز جهانی مبارزه با کار کودکان

روز جهانی مبارزه با کار کودکان عنوان مورد تایید سازمان بین المللی کار (ILO) است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ با هدف افزایش آگاهی و فعالیت برای جلوگیری از کار کودکان آغاز شد. این کنوانسیون با تصویب کنوانسیون شماره ۱۳۸ سازمان بین المللی کار در مورد حداقل سن برای اشتغال و کنوانسیون شماره ۱۸۲ سازمان بین المللی کار در مورد بدترین اشکال کار کودکان تشکیل شد.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

گفت‌وگو