استفاده از تکنولوژی هوشمند برای افزایش انگیزه کارکنان

استفاده از تکنولوژی هوشمند برای افزایش انگیزه کارکنان

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که تیم‌های مدیریت کسب و کار در دنیای مدرن روبرو می‌شوند، این است که چگونه کارکنان خود را درگیر کار و با انگیزه کنند. یک نیروی کار به طور کامل با انگیزه منجر به افزایش کارایی و بهره‌وری می‌شود.

مدیریت نیاز به توسعه اهداف استراتژیک و ارتباطات با هر کارمندی دارد. یکی از عوامل حیاتی برای رسیدن به این همه این است که برای کارکنان خود ابزارهایی که آنها نیاز به حفظ آنها در کسب و کار اصلی شرکت دارند، فراهم کنید. منابع متعددی برای کمک به یادگیری بیشتر آنلاین وجود دارد اگر احساس می‌کنید می توانید از برخی به روز رسانی‌ها و ایده‌های اصلی استفاده کنید.

درک فناوری و اتخاذ آن به عنوان بخش مرکزی فرهنگ کسب و کار یکی از موثرترین راه‌های افزایش بهره‌وری کلی در محل کار است. قبول و به کارگیری تکنولوژی، به کارکنان به ویژه جوانان نشان می‌دهد، که این شرکت متعهد به راه حل‌های نوآورانه و فرآیندهای نوآورانه است و زیرساخت‌های سازمان را بهبود می‌بخشد.

قبول و به کارگیری تکنولوژی، به کارکنان به ویژه جوانان نشان می‌دهد، که این شرکت متعهد به راه‌حل های نوآورانه و فرآیندهای نوآورانه است و زیرساخت‌های سازمان را بهبود می‌بخشد.

چرا انگیزه مورد نیاز است؟

انگیزه در کار با مزایای بسیاری همراه است. کارکنان به احتمال زیاد به سختی کار می‌کنند و زمانی که انگیزه می‌گیرند کارها را به خوبی انجام می‌دهند. این نیز برای حفظ و جذب آثار و سطح بهره‌وری عمومی حیاتی است.

در زیر برخی از مزایای انگیزه در محل کار ذکر شده است.

  • کاهش سطح غیبت
  • روابط خوب بین کارمندان و مدیریت
  • حفظ کارکنان – هزینه‌های استخدام را کاهش می‌دهد و کارکنان با تجربه را نگه می‌دارد.
  • عملکرد پیشرفته
  • خدمات خوب به مشتری و کیفیت بهبود یافته
1 15

چرا سلامت روان در کار مهم است؟

راه‌های زیادی برای اندازه‌گیری یک محل کار پر رونق وجود دارد. برخی از آنها برای رسیدن به اهداف مالی، تکمیل وظایف در زمان، دستیابی به اهداف عملکرد و غیره هستند. وجود کارکنان برای دستیابی به این اهداف و موفقیت‌ها حیاتی هستند. به همین دلیل، سلامت روان آنها ضروری است اگر در جستجوی موفقیت هستید.

اطمینان از اینکه کارکنان به لحاظ ذهنی سلامت هستند، مزایای بسیاری برای شرکت و کارکنان در محل کار و سایر جنبه‌های زندگی دارند. حتی اگر علل مشکلات روانی در یک کارمند مربوط به کار نباشد، مسائل ذهنی آنها بر عملکرد کار و نگهداری کار تاثیر می گذارد.

مشکلات بهداشت روانی می‌تواند منجر به افزایش بیکاری و ناتوانی شود. کارکنان آموزش دیده و استخدام شده‌اند، اما قادر به انجام کار نیستند. این شرکت نیاز به سرمایه گذاری بیشتر پول و زمان تلاش برای پیدا کردن، آموزش و استخدام اعضای جدید خواهد داشت.

اطمینان از اینکه کارکنان به لحاظ ذهنی سلامت هستند، مزایای بسیاری برای شرکت و کارکنان در محل کار و سایر جنبه‌های زندگی دارند. حتی اگر علل مشکلات روانی در یک کارمند مربوط به کار نباشد، مسائل ذهنی آنها بر عملکرد کار و نگهداری کار تاثیر می‌گذارد.

راه‌های مطالعه موضوع سلامت انسان

هنگامی که “سلامت انسان” را در گوگل تایپ می ‌کنید، هزاران نتیجه دریافت خواهید کرد. این موضوع داغ است. تفسیرهای بسیاری از این موضوع را در مقالات علمی، نمونه های علمی بهداشتی، و کتاب ها پیدا خواهید کرد.

هزاران نفر از ارائه دهندگان ابزار، مدل‌ها و تحقیقات زندگی سالم وجود دارد. اطلاعات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد. حتی زمانی که از کتابخانه محلی خود بازدید می‌کنید، یک کتاب به این موضوع اشاره میکند.

تکنولوژی چگونه کمک می‌کند تا سلامت خود را پیگیری کنید و انگیزه را افزایش دهید؟

داشتن نیروی کار سالم و با انگیزه در یک شرکت، کاری با هدف طولاتی مدت است. در اینجا راه‌هایی وجود دارد که تکنولوژی می‌تواند انگیزه را افزایش دهد و سلامت افراد را پیگیری کند.

برنامه‌های کاربردی، فناوری و تناسب اندام برای نگه داشتن کارکنان در مسیر

قابلیت حمل این برنامه‌ها ابزار عملی را برای ردیابی سلامتی شما می‌سازد. هر فرد می‌خواهد سالم‌تر باشد، احساس بهتر، پر انرژی‌تر و شادتر شود. خوابیدن خوب، خوردن درست، کاهش استرس و فعال بودن جسمی، پایه و اساس کارکنان سالم و انگیزه است.

تشویق همکاری و ارتباط تیم

عصر دیجیتال محیطی را ایجاد می‌کند که کارکنان می‌توانند باهم همکاری کنند و ارتباط برقرار کنند. فناوری هوشمند همکاری راحت و آسان از مکان ‌های مختلف را از طریق به اشتراک گذاری فایل، محاسبات ابری و خدمات ذخیره سازی ابر افزایش می‌دهد. تکنولوژی هوشمند می‌تواند به افزایش بهره‌وری کارکنان و موفقیت در کسب و کار کمک کند.

به کارکنان اجازه می‌دهد تا از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند

نظرات متفاوتی در مورد اینکه آیا کارکنان اجازه استفاده از رسانه‌های اجتماعی را در حالی که در دفترکار هستند دارند یا نه وجود دارد. برخی از شرکت‌ها علیه آن هستند، در حالی که دیگران آن را تشویق می‌کنند. با این حال، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند کارکنان را انگیزه دهند، که به شرکت کمک خواهد کرد. برخی از راه‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند محل کار را بهبود بخشند عبارتند از:

  • کارکنان می‌توانند از طریق یک پلت فرم اجتماعی مانند WhatsApp با همکاران خود مسایل مربوط به کار را به اشتراک بگذارند.
  • کارکنان می‌توانند از ویکی ها برای تحقیق، مدیریت پروژه‌ها استفاده کنند و بهترین شیوه‌ های خود را به اشتراک بگذارند.
  • مدیران می‌توانند پادکست داشته باشند یا یک وبلاگ را برای ایجاد انگیزه کارکنان خود ثبت کند.
  • شرکت می‌تواند از تکنولوژی و رسانه‌های اجتماعی برای ارائه اخبار فوری به کارکنان استفاده کند.
2 14

تکنولوژی عالی خود یک تقویت کننده روحیه است

هنگامی که کارکنان شما می‌توانند از تکنولوژی خوب لذت ببرند، روحیه آنها همیشه بالا خواهد بود. ماشین‌های مدرن به انجام وظایف کامل سریع‌تر کمک می‌کنند، بر خلاف آنهایی که قدیمی هستند. تکنولوژی خسته کننده در محل کار سرگرم کننده نیست. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما می‌توانند از سیستم‌های محاسباتی اغلب به روز شده برای افزایش بهره‌وری استفاده کنند و انگیزه را افزایش دهند.

تکنولوژی نوآورانه می‌تواند یک تجربه غنی و سرگرم کننده را برای کارکنان، سلامت بهتر و افزایش رضایت شغلی ترویج کند. با استفاده از این نکات، کارکنان کسب و کارها بیشتر از هر زمان دیگری انگیزه خواهند داشت.

تکنولوژی نوآورانه می‌تواند یک تجربه غنی و سرگرم کننده را برای کارکنان، سلامت بهتر و افزایش رضایت شغلی ترویج کند. با استفاده از این نکات، کارکنان کسب و کارها بیشتر از هر زمان دیگری انگیزه خواهند داشت.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چرا تیم سازی برای کسب و کارها مهم است؟

یک تیم منسجم یک دستورالعمل اثبات شده برای موفقیت در تجارت است. تیم شما متشکل از افرادی با شخصیت ها، کیفیت ها، سطح تجربه، تخصص و موارد دیگر است. با این حال، کار با هم برای دستیابی به یک هدف مشترک چیزی است که آنها را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند. کار کردن به عنوان یک تیم نزدیک باعث می شود شانس بیشتری برای موفقیت و رسیدن به ارتفاعات عالی داشته باشند. با این حال، داشتن یک تیم متحد فقط اتفاق نمی افتد. شما باید آگاهانه برای ایجاد آن تلاش کنید و با تصمیمات و اقدامات خود در مورد آن آگاه باشید.

رازهای کار تیمی عالی

نکته کلیدی برای رهبران این است: اگرچه تیم‌ها با مجموعه‌ای از چالش‌های پیچیده‌تر روبه‌رو می‌شوند، تعداد نسبتا کمی از عوامل تأثیر بزرگی بر موفقیت آنها دارند. اگر مدیران بدانند این عوامل چیست و روی درست کردن آنها تمرکز کنند، می توانند به بازدهی بزرگی دست یابند.

گفت‌وگو