آیا شرکتها با مدیریت از راه دور می توانند موفق شوند؟

آیا شرکتها با مدیریت از راه دور می‌توانند موفق شوند؟

آیا شرکت ها با نیروی کار از راه دور می‌توانند نوآوری و رشد کنند؟ این سوال بین رهبران کسب و کار ایجاد اختلاف کرده است.

علیرغم اینکه انبوهی از مطالب در مورد کار از راه دور در ماه‌های اخیر نوشته شده ، ما اطلاعات کمی در مورد تأثیر مدیریت از راه دور بر عملکرد داریم. شاید هنوز خیلی زود است و تا زمانی که نتوانیم عملکرد بلندمدت را در دفتر خانگی و مدیریت از راه دور ارزیابی کنیم، نمی‌توانیم از تأثیر آن مطمئن باشیم.

با این وجود، رهبران باید در مورد جمع‌آوری مجدد تیم مدیریت در دفاتر کار بدون شواهد کامل تصمیم بگیرند. بر اساس گزارش اخیر وال استریت ژورنال، گرگ دی. کارمایکل، مدیر عامل و رئیس پنجمین بانکورپ در سینسیناتی، یکی از این مدیرانی است که تصمیم گرفت همه کارمندان به شرکت (Fifth Third) برگردند. او در فراخواندن همه کارمندان Fifth Third  به آنها گفت: “ما نمی‌توانیم شرکت بزرگی باشیم که از راه دور کار می‌کند… ما می‌توانیم کار را انجام دهیم، اما شکوفایی آن دشوار خواهد بود.”

این نظر به هسته مدیریتی Fifth Third اشاره دارد. مانند بسیاری از سازمان‌های خدماتی، که خدمات خود را از طریق شعبه‌ها و همچنین اینترنت ارائه می‌کند، اما نه از طریق کارمندانی که از خانه مدیریت می‌کنند. مت ایشبیا، رئیس و مدیر عامل شرکت UWM Holdings، این عقیده را به اشتراک می‌گذارد. همانطور که او در همان گزارش می‌گوید: «ما با هم بهتریم. اگر فرهنگ شگفت‌انگیزی دارید، و افراد بزرگی دارید که با هم همکاری و کار می‌کنند، بهتر است که آنها با هم در دفتر کار کنند.»

“اینکه یک سازمان چقدر می تواند بزرگ شود در حالی که هنوز از راه دور به روشی موثر مدیریت می‌شود یک سوال است.”

اما مت مولنوگ، بنیانگذار Automattic، شرکت مادر وردپرس، که حدود یک سوم وب سایت‌ها را در اختیار دارد، نظر دیگری دارد. شرکت او در سال گذشته با حدود ۱۲۰۰ کارمند که به طور ناهمزمان کار می‌کردند (یعنی نه بر اساس یک برنامه، هر روز کار را از یک کارمند و یک منطقه زمانی به منطقه دیگر واگذار می‌کردند) در ۷۵ کشور بدون دفتر مرکزی کار می‌کرد. این استراتژی، از جمله موارد دیگر، مستلزم آن است که مدیرانی که از راه دور کار انجام میدهند، هر سال به مدت چهار هفته برای رویدادهای تیم‌سازی و پشتیبانی از جدیدترین و بهترین فناوری ارتباطات دور هم جمع شوند. نظر کارمایکل سوالاتی را در مورد محدودیت هایی که تصمیم او برای بازگرداندن مدیریت به محل کار در خانه قابل اجرا است، ایجاد می کند. آیا محدود به مشاغل و سازمان هایی است که همکاری در آنها مهم است؟ آیا بیشتر برای سازمان های بزرگ اعمال می‌شود یا کوچک؟

” می‌توان پرسید که مخالفت با این روش مدیریت از راه دور تا چه اندازه گسترش می‌یابد. آیا این روش مدیریت برای همه سازمانها غیرمعمول است؟”

آیا برای نیروی کار باتجربه و تعهدات کمتر (مراقبت از کودک و غیره) در خارج از دفتر کار منطقی تر است؟ آیا نیازهای اجتماعی بسیاری از انسان‌ها (نه همه) را تشخیص می‌دهد که شخصاً با کسانی که با آنها کار می‌کنیم ارتباط برقرار کنند؟

می‌توانیم بپرسیم این رد مدیریت از راه دور تا کجا ادامه دارد. آیا برای یک سازمان خاص است؟ همه بانک ها در قالب متعارف کار می کنند؟ همه شرکت ها به شدت به کار مشترک متکی هستند؟ یا برای همه شرکت ها قابل اجراست؟

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چرا تیم سازی برای کسب و کارها مهم است؟

یک تیم منسجم یک دستورالعمل اثبات شده برای موفقیت در تجارت است. تیم شما متشکل از افرادی با شخصیت ها، کیفیت ها، سطح تجربه، تخصص و موارد دیگر است. با این حال، کار با هم برای دستیابی به یک هدف مشترک چیزی است که آنها را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند. کار کردن به عنوان یک تیم نزدیک باعث می شود شانس بیشتری برای موفقیت و رسیدن به ارتفاعات عالی داشته باشند. با این حال، داشتن یک تیم متحد فقط اتفاق نمی افتد. شما باید آگاهانه برای ایجاد آن تلاش کنید و با تصمیمات و اقدامات خود در مورد آن آگاه باشید.

رازهای کار تیمی عالی

نکته کلیدی برای رهبران این است: اگرچه تیم‌ها با مجموعه‌ای از چالش‌های پیچیده‌تر روبه‌رو می‌شوند، تعداد نسبتا کمی از عوامل تأثیر بزرگی بر موفقیت آنها دارند. اگر مدیران بدانند این عوامل چیست و روی درست کردن آنها تمرکز کنند، می توانند به بازدهی بزرگی دست یابند.

گفت‌وگو