کیفیت پایین هوای ادارات مانع عملکرد کارکنان می شود

کیفیت پایین هوای ادارات مانع عملکرد کارکنان می‌شود

مطالعه ای توسط دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد که کیفیت هوای دفتر می تواند بر بهره‌وری محیط کار و عملکرد شناختی تأثیر منفی بگذارد.

محققان دانشکده بهداشت عمومی هاروارد تی اچ چان، ۳۰۲ کارمند اداری را در ساختمان های واقع در شش کشور مورد مطالعه قرار دادند. این تحقیق بین می ۲۰۱۸ و مارس ۲۰۲۰ در بین شرکت‌هایی با بیش از ۱۰ کارمند انجام شد و بخشی از مطالعه جهانی CogFx بود.

دفاتر این شرکت ها با شبکه ای از حسگرهای محیطی داخلی نصب شده بودند که غلظت ذرات PM2.5 و سطح CO2 را اندازه گیری می‌کرد. از هر شرکت‌کننده خواسته شد تا آزمایش‌ها و نظرسنجی‌ها را روی اپلیکیشنی که دقت و زمان پاسخ‌دهی را ارزیابی می‌کند، تکمیل کند.

محققان دریافتند که غلظت بالاتر ذرات PM2.5 در داخل ساختمان با زمان پاسخ آهسته‌تر و کاهش دقت در تست‌های شناختی مرتبط است. همچنین سطوح بالاتر CO2 با کاهش عملکرد در تمام تست‌ها و افزایش زمان پاسخ در آزمون ریاضی مرتبط بود.

جوزف آلن، دانشیار دانشکده بهداشت عمومی هاروارد تی چان، گفت: تحقیق ما به طور مداوم نشان می‌دهد که ارزش پیشنهادی این استراتژی‌ها به عملکرد شناختی و بهره‌وری کارکنان گسترش می‌یابد، و ساختمان‌های سالم را پایه‌ای برای سلامت عمومی و استراتژی کسب‌وکار در حال حرکت رو به جلو می‌سازد.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

۵ راه برای ایجاد یک محیط کار مثبت

فرهنگ محیط کار مثبت که روابط سالم و رفاقت را در بین کارکنان تقویت می کند برای موفقیت بسیار مهم است. برای مدیران ضروری است که حس غرور، وفاداری و مالکیت را در بین تیم خود القا کنند.

هنگامی که کارمندان به ارتباط با شرکت خود افتخار می کنند، خود را با چشم انداز شرکت هماهنگ می کنند و الهام گرفته می شوند تا سخت تر کار کنند، راه های بهتری برای حل مشکلات پیدا کنند و راه های سریع تری برای رسیدن به یک کار ابداع کنند.

فرهنگ مثبت در محل کار سطوح کلی مشارکت کارکنان را در یک سازمان افزایش می دهد، در حالی که فرهنگ منفی نه تنها تعامل را مختل می کند بلکه بهره وری را نیز از بین می برد. فرهنگ محل کار شما می تواند کارمندان را به مدافع یا منتقد تبدیل کند!

۵ افسانه زیان آور بهره‌وری که در سال جدید باید پشت سر گذاشت

بهره‌وری یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مدیریت یک کسب‌وکار است که هنوز درک نشده است. در جامعه امروزی، کارکنان برای ساعات طولانی کار، رقابت با یکدیگر و عملکرد عالی تحت فشار هستند. اما این رویکرد بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر دارد.

چگونه کلیشه‌های جنسیتی اعتماد به نفس زنان را از بین می‌برد

برای دستیابی به موفقیت حرفه ای، افراد باید در حین کار در تیم های تصمیم گیری، نظرات خود را ابراز کنند و از ایده های خود دفاع کنند، بنابراین اگر زنان در مورد موضوعات مردانه ساکت بمانند – و اگر ایده های آنها کمتر مورد توجه قرار گیرد، مشکل ساز است. کافمن می گوید آنها را بیان کنید.

این مقاله می‌گوید: «کار ما نیاز به ساختار تصمیم‌گیری گروهی را به گونه‌ای نشان می‌دهد که با استعدادترین اعضا، با وجود کلیشه‌های جنسیتی، هم داوطلب می‌شوند و هم برای مشارکت‌شان شناخته می‌شوند.»

چرا از کار متنفر هستید

انرژی رهبران، خوب یا بد، مسری است. هنگامی که رهبران صراحتاً کارکنان را تشویق می‌کنند تا به روش‌های پایدارتر کار کنند – و به‌ویژه وقتی خودشان یک روش کار پایدار را الگوبرداری می‌کنند – کارمندانشان ۵۵ درصد بیشتر درگیر هستند، ۵۳ درصد تمرکز بیشتری دارند و احتمال بیشتری برای ماندن در شرکت دارند.

گفت‌وگو