کار از راه دور، تهدیدات سایبری را افزایش داده است

کار از راه دور، تهدیدات سایبری را افزایش داده است

کسب و کارها خواستار اجرای آموزش منظم امنیتی هستند، زیرا نظرسنجی ها نشان می‌دهد که از هر ۱۰ شرکت، یکی در سال گذشته قربانی حمله سایبری شده است.

بیش از نیمی از شرکت‌های بریتانیایی معتقدند که کار از راه دور آنها را مورد حملات سایبری قرار داده‌است.

نظرسنجی از ۱۰۰۰ شرکت که توسط اتاق بازرگانی بریتانیا (BCC) و سیسکو انجام شده است، نشان می‌دهد که بیشتر شرکت‌ها بر این باورند که اکنون کارمندان بیشتری از زمان آغاز بیماری همه گیری کرونا از راه دور کار می کنند و این باعث شده که شرکت ها بیشتر در معرض خطر قرار بگیرند.

این تحقیق همچنین دریافت که یکی از ۱۰ شرکت در سال گذشته قربانی حمله سایبری در سال گذشته بوده است و به بیش از یک از هفت شرکت با بیش از ۵۰ کارمند افزایش یافته است.

آین راجرز، رئیس کسب و کارهای کوچک در سیسکو انگلیس و ایرلند، گفت که کار از راه دور بیشتر در معرض تهدیدات امنیتی قرار گرفته است. “سازمان ها دیگر فقط از” دفاتر “محافظت نمی کنند، بلکه باید از نیروی کار هم محاظت کنند.

راجرز گفت که کسب و کارها نیاز به تغییر تفکر درباره امنیت سایبری دارند تا بر امنیت کارکنان و آنچه که انجام می‌دهند تمرکز کنند و نه تمرکز بر جایی که هستند.

مارتین تیپادی، مدیر عامل شرکت Chameleon، درمورد اهمیت تامین امنیت کارکنان می‌گوید: “در فضای سایبری که به طور فزاینده خطرناک میشود، به کارفرمایان توصیه می‌شود که سیستم های خود و امنیت آنها را در میان مجموعه‌های جدید و بی سابقه‌ای از خطرات در یک دنیای هیبریدی و مجازی بررسی کنند.”

تیپادی همچنین معتقد است این فقط در مورد ریسک پذیری کارکنان نیست، بلکه امنیت آنچه که آنها استفاده می کنند هم اهمیت دارد.

هیفا محمدزینی، مشاور ارشد تحقیقاتی در CIPD، به کارفرمایان توصیه میشود به طور منظم آموزش های سایبری را برای کارکنان راه دور اجرا کنند تا شانس یک حمله موفق را کاهش دهند. او گفت: “به ویژه این باید بر چگونگی تعیین کلاهبرداری های فیشینگ، که به طور فزاینده ای رایج است، تمرکز کند.”

محمدزینی همچنین گفت: “مهم ترین تیم های منابع انسانی نیز باید با همتایان فناوری اطلاعات و مدیران خط کار کنند تا به پیشرفت های طراحی شغلی و سیستم‌ها و رویه‌هایی که بتوانند به کاهش خطر ابتلا به این نقض کمک کنند، نگاه کنند.”

شیوان هاویلاند، مدیر BCC، افزود که “تعجب آور نیست که بسیاری از شرکت ها گرفتار شدند” با توجه به پیامدهایی که تغییر به کار از راه دور در ترتیبات سایبری آنها به وجود آورد.

هاویلاند افزود: “تمام تحقیقات BCC نشان می‌دهد که تغییر به یک روش ترکیبی برای انجام کارها، با بسیاری از کارکنان که در حال حاضر زمان خود را بین دفتر و خانه تقسیم می‌کند، قرار است روش انجام وظایف در کسب و کارها باشد بنابراین این امر حیاتی تر از هر زمان دیگری است که شرکت ها دارای حمایت‌های مناسب باشند”

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

رازهای کار تیمی عالی

نکته کلیدی برای رهبران این است: اگرچه تیم‌ها با مجموعه‌ای از چالش‌های پیچیده‌تر روبه‌رو می‌شوند، تعداد نسبتا کمی از عوامل تأثیر بزرگی بر موفقیت آنها دارند. اگر مدیران بدانند این عوامل چیست و روی درست کردن آنها تمرکز کنند، می توانند به بازدهی بزرگی دست یابند.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

چرا تیم سازی برای کسب و کارها مهم است؟

یک تیم منسجم یک دستورالعمل اثبات شده برای موفقیت در تجارت است. تیم شما متشکل از افرادی با شخصیت ها، کیفیت ها، سطح تجربه، تخصص و موارد دیگر است. با این حال، کار با هم برای دستیابی به یک هدف مشترک چیزی است که آنها را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند. کار کردن به عنوان یک تیم نزدیک باعث می شود شانس بیشتری برای موفقیت و رسیدن به ارتفاعات عالی داشته باشند. با این حال، داشتن یک تیم متحد فقط اتفاق نمی افتد. شما باید آگاهانه برای ایجاد آن تلاش کنید و با تصمیمات و اقدامات خود در مورد آن آگاه باشید.

گفت‌وگو