رویداد روز ملی منابع انسانی

کارزیلا حامی رسانه‌ای چهارمین رویداد روز ملی منابع انسانی

چهارمین رویداد روز ملی منابع انسانی ۲۵ فروردین ماه با حضور مدیران و کارشناسان منابع انسانی و اساتید دانشگاه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با موضوع «منابع انسانی در دوران پساکرونا و صلاحیت‌های حرفه‌ای» برگزار می‌شود.

انجمن صنفی مدیران و مشاوران منابع انسانی ایران به نمایندگی از فعالان حوزه مدیرت منابع انسانی به دلیل شرایط همه‌گیری کرونا، برای دومین سال پیاپی این رویداد را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

کارزیلا حامی رسانه ای چهارمین رویداد روز ملی منابع انسانی
کارزیلا حامی رسانه‌ای رویداد روز ملی منابع انسانی

سخنران این وبینار و محورهای اصلی آن به شرح زیر است:
دکتر جواد محجوب
گزارش انجمن صنفی مدیران ( تحریمها ، کرونا و سازمان )

دکتر علیرضا کوشکی
ظرفیت های تعاملی دانشگاه و صنعت
مرکز تحقیقات مدیریت و نواوری دانشگاه علامه طباطبایی

دکتر حمیدرضا کمالی
برنامه مهارت سنجی حرفه ای اسکو
نشان اور دانش

دکتر ایمان مصدری
توسعه کسب وکار ( لینکدین ایران ، نمایشگاه مجازی )
سازمان متخصصین و مدیران ایران


دکتر مهدی صانعی
مدیریت دورکاران: چالشها و راهکارها
دیده بان کسب و کار

پلتفرم توسعه منابع انسانی کارزیلا به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد از علاقمندان دعوت می‌کند برای حضور در چهارمین رویداد روز ملی منابع انسانی به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنند و در این وبینار ثبت‌نام کنند.

رویداد روز ملی منابع انسانی در سال‌های گذشته

برگزاری رویداد روز ملی منابع انسانی در سال‌های گذشته با حضور و استقبال مدیران،کارشناسان و فعالان این حوزه برگزار شده است. در این رویداد که محل هم‌اندیشی و هم‌آفرینی علاقمندان به حوزه مدیریت منابع انسانی است موضوعات گوناگونی از جمله مدیریت عملکرد، راهکار‌های جذب و استخدام منابع‌انسانی، ابزارهای سنجش شایستگی و نیز برنامه‌های توسعه فردی در دپارتمان‌های منابع انسانی محور بحث و گفتگوی حاضران قرار می‌گرفت.

یکی از بخش‌های جذاب و انگیزه‌بخش فعلان حوزه مدیریت منابع انسانی ، تقدیر از فعالان برجسته و مدیران و کارشناسان موفق این حوزه بوده که در سال‌های گذشته در رویداد روز ملی منابع انسانی انجام شده است.

در این بخش از رویداد تلاش مدیران و فعالان این حوزه در ارائه خدمات مشاور‌ه‌ای و اجرایی برای تسهیل و ارتقای فرآیندهای منابع انسانی سازمان‌های و شرکت‌ها، خصوصا در شرایط بحرانی تحریم و فشار اقتصادی مورد توجه بوده است.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چرا اهمال کاری می‌کنیم؟

اهمال کاری و به تعویق انداختن کارها، امری است که بسیاری از افراد با آن درگیرند و آن را ناشی از تنبلی خود می‌دانند، اما باید بدانید اهمال کاری به تنبلی یا مدیریت نامناسب زمان ارتباطی ندارد و تعللی است که بیشتر مربوط به خلق و خو و احساسات منفی است. اما راه‌هایی برای رهایی از آن نیز وجود دارد.

۹ راهکار برای خوشامدگویی کارمندهای جدید برای همکاری طولانی‌ مدت

چگونه می توانید شرکت خود را برای کارکنان تازه استخدام شده جذاب کنید و کاری کنید که آنها برای مدت طولانی بمانند؟ شما باید به طور موثر از استخدامی های جدید استقبال کنید. در اینجا چند روش عالی وجود دارد.

گفت‌وگو