چگونه بزرگترین چالش‌ها می‌توانند بزرگترین فرصت‌ها برای کارآفرینان باشند

چگونه بزرگترین چالش‌ها می‌توانند بزرگترین فرصت‌ها برای کارآفرینان باشند

جنی فلورس (Jenny Flores) به عنوان رئیس امور خیریه رشد کسب و کارهای کوچک در ولز فارگو، قهرمان کسب و کارهای تحت مالکیت زنان در ایالات متحده است. او با Entrepreneur در مورد فرصت‌های تجاری آینده برای کارآفرینان و دو برنامه اخیری که در حمایت از مشاغل تحت مالکیت زنان راه اندازی کرده است صحبت کرده است.

بزرگترین فرصت‌هایی که برای کسب و کارهای کوچک می‌بینید چیست؟

اغلب بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک، بزرگترین چالش‌ها نیز هستند. همین الان کمبود نیروی کار را در نظر بگیرید.

اغلب بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک، بزرگترین چالش‌ها نیز هستند.

کسب‌وکارهایی که می‌توانند راه‌حل‌های خلاقانه کارکنان را ارائه دهند، به پیاده‌سازی استراتژی‌های دیجیتال و کمک به مدیریت روابط با مشتری کمک کنند، در حال حاضر میدان بازی گسترده‌ای دارند. کارآفرینان واقعاً در دیدن شکاف‌ها و ایجاد راه‌حل‌ها خوب هستند. استفاده از این لحظه در زمان برای روشن کردن ارزش پیشنهادی و آزمون فشار خود با مشتریان در صورت نیاز به انطباق یا تغییر، فرصت بزرگی برای مشاغل کوچک در طول این رکود اقتصادی است.

چه نکاتی برای شخصی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارد دارید؟

۱. «چرا»ی خود را بدانید و مخاطبانتان را بشناسید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از راه اندازی کسب و کار خود باید در نظر بگیرید این است که چرا آن را انجام می‌دهید؟ فراتر از هرگونه استراتژی یا تدارکات، مهم این است که به خاطر داشته باشید که انگیزه شما برای شروع این کسب و کار و ماموریت کلی چیست. همچنین، قبل از ایجاد یک کسب و کار، باید منطقه خدمات و بازار خود را بشناسید. آگاهی از اینکه رقبای شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی را در منطقه محلی پر خواهید کرد، تنها توانایی شما را برای موفقیت و پیشرفت بهبود می‌بخشد.

قبل از ایجاد یک کسب و کار، باید منطقه خدمات و بازار خود را بشناسید. آگاهی از اینکه رقبای شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی را در منطقه محلی پر خواهید کرد، تنها توانایی شما را برای موفقیت و پیشرفت بهبود می‌بخشد.

۲. با یک طرح تجاری شروع کنید. ایجاد یک طرح کسب و کار قوی اولین قدم مهم برای هر کسی است که یک کسب و کار را راه اندازی می کند. یک طرح کسب و کار سنجیده می تواند به شما کمک کند تا اهداف شرکت را ایجاد کنید و روی آن متمرکز بمانید.

ایجاد یک طرح کسب و کار قوی اولین قدم مهم برای هر کسی است که یک کسب و کار را راه اندازی می کند. یک طرح کسب و کار سنجیده می تواند به شما کمک کند تا اهداف شرکت را ایجاد کنید و روی آن متمرکز بمانید.

1
۳. یک شبکه قوی بسازید. راه اندازی یک کسب و کار کوچک کار کوچکی نیست و داشتن یک سیستم پشتیبانی قوی می‌تواند تفاوت بین شکوفایی و شکست را ایجاد کند. برای برقراری روابط و ایجاد شبکه‌ای از دیگر متخصصان و کارشناسان خارجی که می‌توانند به شما کمک کنند، وقت بگذارید. همچنین یک ایده عالی است که با سایر مشاغل کوچک با عضویت در اتاق محلی خود یا سایر سازمان‌های تجاری و صنعتی، شبکه کنید. نترسید که خودتان را بیرون بگذارید و ارتباط برقرار کنید.

نترسید که خودتان را بیرون بگذارید و ارتباط برقرار کنید.

۴. تصویر مالی خود را درک کنید و جریان نقدی خود را مدیریت کنید. مدیریت جریان نقدینگی برای رشد بسیار مهم است. دستیابی به موفقیت در مدیریت جریان نقدی به معنای استفاده از ابزارهایی است که می‌توانند به شما در پیش بینی دقیق، برنامه ریزی مناسب و آمادگی پیوسته برای چالش‌ها کمک کنند که همگی بخش مهمی از حفظ رشد تجارت در حال رشد شما هستند.

تصویر مالی خود را درک کنید و جریان نقدی خود را مدیریت کنید.

2

چه چیزی اشتیاق شما را به حمایت از صاحبان مشاغل زن سوق می‌دهد؟

با وجود سرمایه کمتر و منابع کمتر برای تحمل یک اختلال غیرمنتظره و طولانی مانند بیماری همه گیر، “باز ماندن” معنای جدیدی برای نزدیک به ۱۳ میلیون زن صاحب مشاغل کوچک در ایالات متحده پیدا کرده است. در حالی که دسترسی به سرمایه مهم است، نیازهای مالی نیز مهم است. کسب و کارهای تحت مالکیت زنان فراتر از وام دادن است. ما می‌دانیم که زنان از فرصت‌های شبکه سازی و یافتن اطلاعات قابل اعتماد سود می‌برند. زنان همچنین نیاز به دسترسی به منابع فنی و کارشناسان مورد اعتماد دارند که می‌توانند به آنها در حل چالش‌های تجاری کمک کنند تا امیدوارانه بتوانند قوی‌تر و انعطاف پذیرتر از این همه گیری خارج شوند. دسترسی به کارشناسان در زمینه‌های کلیدی مانند بازاریابی، برنامه‌ریزی تجاری، فناوری، حسابداری و خدمات حقوقی بسیار مهم است.

چرا حلقه‌های مربیگری گرایش بزرگ بعدی در کارآفرینی هستند؟

حلقه‌های راهنمایی به همتایان با نفوذ، حامیان مالی آینده و کارشناسان ارشدی که ممکن است قبلاً هرگز با آنها تعامل نداشته باشند، دسترسی پیدا می‌کنند تا به تعیین نقاط عطف خاص برای کسب‌وکارشان و حل چالش‌های تجاری رایج کمک کنند. داشتن یک شبکه همتا به همتای اختصاصی می‌تواند به بنیان‌گذاران کمک کند تا دیدگاه خود را تثبیت کنند و در مورد اولویت‌های کسب‌وکارشان در فصل‌های بعدی شفاف‌سازی کنند. نکته مهم این است که حلقه‌های مربیگری یا راهنمایی می‌توانند مسیر رشد را برای کسب‌وکارهای کوچک تسریع کنند، به طوری که زمان کمتری برای رسیدن به سود و ماندن نیاز دارد.

چه پیش بینی‌هایی در مورد چشم انداز کسب و کارهای کوچک دارید؟

کارآفرینان ذاتا انعطاف پذیر و خوش بین هستند. آنها از چالش‌های طولانی مدت این همه گیری حتی قوی‌تر و متعهدتر به مشاغل خود خواهند بود. من فکر می‌کنم ما شاهد موجی از کارآفرینان برای اولین بار خواهیم بود که به انتخاب یا شرایط تصمیم می‌گیرند که اکنون لحظه شروع کسب و کارشان است. این بیماری همه‌گیر شکاف‌های زیادی را در برابری، دسترسی و خدمات نشان داد و این نیز کارآفرینان را برای یافتن راه حل‌های پایدار ترغیب می‌کند. توجه خود را به رشد در مدل‌های کسب‌وکار هدف‌محور که برای برآوردن نیازهای مشتری بسیار عمدی هستند، به گونه‌ای که به کل جامعه خدمت می‌کند، حفظ کنید.

3

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

چگونه ایده‌های بزرگ خود را مورد توجه افراد مناسب قرار دهید

تبدیل یک ایده به واقعیت آسان نیست، به خصوص زمانی که در یک نقش ابتدایی با منابع و ارتباطات محدود هستید. افرادی که قدرت تصمیم‌گیری‌های بزرگ را دارند، اغلب باورها و پیش‌فرض‌های خود را در مورد نحوه انجام کسب‌وکار بر اساس آنچه که در گذشته کار کرده و نکرده‌اند، دارند. اگر آن افراد در کنار شما نباشند، می‌توانند موانع جدی برای شما ایجاد کنند.

تحول دنیای دیجیتال: نقشه راه جدیدی برای موفقیت

علیرغم شناخت شرکت کنندگان که سرعت بسیار مهم است، آنها گزارش دادند که تحول دیجیتال به سرمایه گذاری مالی و زمان قابل توجهی نیاز دارد. ۶۰ درصد از کسانی که پیشرفت قابل توجهی در سفر خود داشته‌اند حداقل پنج سال در آن بوده‌اند. در محاسبه منابع اعم از مالی و غیره لازم برای تغییر، شرکت کنندگان بر لزوم برنامه‌ریزی برای ارتقای مستمر فناوری، قابلیت‌های سازمانی و استعدادها تاکید کردند.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چرا فهرست کارهای روزانه مفید است؟

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا باید فهرست کارهای روزانه یا همان «to-do list» برای خود ایجاد کنید، در حالی که اغلب آن را گم می کنید یا نادیده می گیرید؟ روانشناسان پاسخی دارند که به شما کمک می‌کند، با استفاده از فهرست کارها، عملکرد خود را بهبود دهید و سازنده و خلاق باشید.

گفت‌وگو