چرا سخت کوشی به تنهایی کافی نیست؟

چرا سخت کوشی به تنهایی کافی نیست؟

ساعات طولانی کار کردن به عنوان صاحب کسب و کار می‌تواند یک فضیلت باشد، اما می‌تواند منجر به فرسودگی شغلی نیز شود: یافتن راه‌هایی برای آسان کردن کارها و شادتر بودن – برای موفقیت طولانی مدت حیاتی است.

از اکثر افراد موفق بپرسید که چگونه توانسته‌‍اند به موفقیت دست پیدا کنند و آنها به شما خواهند گفت که ساده است: کار سخت. بعضی‌ها کمی صادق‌تر خواهند بود و به شما می‌گویند که این موضوع نیز با شانس ارتباط زیادی دارد، اما آیا تا به حال از کسی که در تجارت شکست خورده است سوال کرده‌اید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است؟ پاسخ این نخواهد بود که آنها به اندازه کافی سخت کار نکرده‌‎اند، حتی اگر ممکن است چنین باشد. به احتمال زیاد می‌شنوید، «محصول مناسب، زمان اشتباه» یا «ما سرمایه کافی نداشتیم» یا یک پاسخ کلاسیک، «ما نمی‌توانستیم با شرکت‌های بزرگ رقابت کنیم».

در حالی که رسانه‌های اجتماعی اینترنت مملو از داستان‌های موفقیت هستند، کلیدهای واقعی این وضعیت را اغلب می‌توان بهتر در داستان‌های شکست یافت. ضرب المثل قدیمی “آنچه تو را نکشد می‌تواند قوی ترت کند” تنها زمانی کار می‌کند که تو را نکشد. سخت کوشی بیش از حد، خواه به پیروزی یا فاجعه منجر شود، باعث شده است که افراد سلامت و روابط خود را قربانی کنند و به اعتیاد و انواع مشکلات شخصی و شغلی دیگر منجر شود. پس چگونه بر این امر غلبه کنیم؟ ساده است: روی چیزهایی تمرکز کنید که دیگران کنار گذاشته اند.

ساعات طولانی کارکردن می‌تواند یک فضیلت باشد و در عین حال راهی به سوی فرسودگی شغلی.

۱. خودتان را کپی کنید

در سال ۱۹۹۷ فیلم Multiplicity اکران شد. مایکل کیتون نقش داگ کینی را بازی می‌کند که سعی می‌کند تعادل خانه و زندگی خصوصی را با رشد تجارت خود حفظ کند. برای انجام این کار، او خود را شبیه سازی می‌کند تا به تقسیم حجم کاری کمک کند. با پیشرفت فیلم، این اتفاق نه یک بار بلکه سه بار رخ می‌دهد و در حالی که حجم کار را کم می‌کند، مجموعه جدیدی از مشکلات را نیز ایجاد می‌کند. در پایان فیلم، او شکست را در این تاکتیک می‌بیند. او متوجه شد که مشکل اصلی این بود که هیچ سیستمی در محل نصب نشده بود – او فقط امیدوار بود که کپی ها فقط کاری را که باید انجام می‌شد انجام دهند.

به عنوان یک کارآفرین، مطمئناً سخت کار می‌کنید، و همچنین بدون شک این پیشنهاد را شنیده‌اید که «هوشمندانه تر کار کنید». همانطور که بسیاری از کسب و کارها رشد می‌کنند، تمایل طبیعی به کسب درآمد بیشتر به عنوان بازده تمام تلاش‌ها وجود دارد. با این حال، بهتر است از این افزایش صرف نظر کنید و به جای آن فردی را استخدام کنید که در کاری متخصص باشد که شما یا یکی از اعضای تیمتان در آن مشغول هستید. از کارکنان بپرسید که می‌خواهند چه چیزی را از وظایفشان جدا کنند تا کارآمدتر کار کنند. و حتی اگر کسی را بر اساس این ورودی استخدام نکنید، باز هم به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف سازمان خود را تشخیص دهید.

بسیاری از افراد در طول دو سال گذشته از این فرصت استفاده کرده‌اند تا مهارت‌های جدید را بیاموزند یا در حرفه خود بهتر شوند، و این شامل استعدادهای داخلی و بین المللی می‌شود. دیگرانی که دوباره به دفتر فراخوانده می‌شوند ممکن است از کار در خانه لذت برده باشند و بنابراین آماده تغییر هستند یا برعکس. به جای اینکه شبانه روز کار کنید، اکنون می‌توانید تیمی از این متخصصان را استخدام کنید – حتی از شهرهای دیگر- که می‌تواند به حل مشکلاتی که شما را در شب بیدار می‌کند، کمک کند.

1ص

۲. یک حسابدار و مدیر مالی عالی استخدام کنید

ما نمی‌توانیم بدون صحبت در مورد نیاز به یک حسابدار عالی درباره رشد یک کسب‌وکار صحبت کنیم، به علاوه، کدها و دستورالعمل‌های مالیاتی با سرعت زیادی در حال تغییر هستند. حسابدار مناسب به شما کمک می‌کند در زمان و پول اضافی مورد نیاز برای گسترش تیم و کمک به رشد یک شرکت صرفه‌جویی کنید.

2یصی

۳. مرخصی بیشتری داشته باشید

بسیاری از مالکان/مدیران در حال تعیین اهداف برای سال جدید هستند، اما آیا آنها نیز تلاش‌هایی برای تعیین زمان استراحت انجام داده‌اند؟ هر کسب‌وکاری از نظر ساعات مورد نیاز، بالا و پایین‌ترین زمان‌بندی را دارد، بنابراین با تأمل به تقویم نگاه کنید و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید. در سه زمینه کلیدی مرخصی بگیرید: شخصی، حرفه‌ای و تنهایی. با افرادی که بیشترین اهمیت را دارند تا حد امکان زمان صرف کنید. سفرهای خانوادگی را برای سال زودتر ترسیم کنید تا نه تنها بتوانید برای آنها برنامه ریزی کنید، بلکه تیم خود را از قبل آماده کنید. یکی دیگر از جنبه‌های مهم زمان دوری این است که بتوانید ببینید سیستم‌ها در زمانی که آنجا نیستید چگونه عمل می‌کنند – شکاف‌ها در کارکنان و ساختار – و هرچه زمان بیشتری صرف شود، این موارد بیشتر آشکار می‌شوند.

اگر نمی‌خواهید سفر کنید، رویدادهای مجازی و گزینه‌های کارگاه آموزشی زیادی وجود دارد، فقط سعی نکنید در حین شرکت در یکی از آنها کار کنید. همچنین، برای به دست آوردن حداکثر ارزش، روز بعد از رویداد را نیز تعطیل کنید، و از آن برای برنامه ریزی نحوه اجرای آنچه آموختید استفاده کنید.

در دنیای بسیار متصل ما، زمان تنهایی را می‌توان در موارد بسیار صرف کرد و رشد شخصی و حرفه‌ای را تقویت کرد.

Pi3بلقcture1

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

چرا اهمال کاری می‌کنیم؟

اهمال کاری و به تعویق انداختن کارها، امری است که بسیاری از افراد با آن درگیرند و آن را ناشی از تنبلی خود می‌دانند، اما باید بدانید اهمال کاری به تنبلی یا مدیریت نامناسب زمان ارتباطی ندارد و تعللی است که بیشتر مربوط به خلق و خو و احساسات منفی است. اما راه‌هایی برای رهایی از آن نیز وجود دارد.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

چرا تیم سازی برای کسب و کارها مهم است؟

یک تیم منسجم یک دستورالعمل اثبات شده برای موفقیت در تجارت است. تیم شما متشکل از افرادی با شخصیت ها، کیفیت ها، سطح تجربه، تخصص و موارد دیگر است. با این حال، کار با هم برای دستیابی به یک هدف مشترک چیزی است که آنها را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند. کار کردن به عنوان یک تیم نزدیک باعث می شود شانس بیشتری برای موفقیت و رسیدن به ارتفاعات عالی داشته باشند. با این حال، داشتن یک تیم متحد فقط اتفاق نمی افتد. شما باید آگاهانه برای ایجاد آن تلاش کنید و با تصمیمات و اقدامات خود در مورد آن آگاه باشید.

گفت‌وگو