دوره ارتباطات سازمانی حمید رضا خدمتگزار

دوره ارتباطات سازمانی منتشر شد

خوشحالیم که این خبر خوب را با شما به اشتراک بگذاریم که دوره ارتباطات سازمانی با رویکرد نگرش نوین در ارتباطات سازمانی با تدریس حمیدرضا خدمتگزار، دکترای مدیریت منابع انسانی با گرایش تکنولوژی در نوآوری در سایت کارزیلا منتشر شد.

حمیدرضا خدمتگزار از اساتید مطرح مدیریت منابع انسانی ایران است که تجارب ارزنده‌ای در حوزه تعالی سازمانی داشته است.

خدمتگزار در توضیح این دوره ارتباطات سازمانی نوشته است:

یکی از مهمترین بخش های این بسته آموزشی جایگاه ارتباطات و روش های ارتباط اثربخش در سازمان بوده که ما با استفاده از معیارهای مدل تعالی سازمانی و ابعاد آن در راستای بهبود اثربخشی ارتباطات توضیحاتی را ارائه کرده ایم .این توضیحات تمرکز دارد بر نیازهای ارتباطی کارکنان در راستای اهداف و استراتژی سازمان ، جهت گیری مناسب و روشنی که باید از طریق کانال‌های ارتباطی به کارکنان ارائه شود .

کارزیلا پلتفرم توسعه منابع انسانی است که بر فرایندهای مختلف منابع انسانی نظیر: جذب و استخدام و ارزیابی و توسعه تمرکز دارد و از این رو در بخش آموزش الکترونیکی سایت کارزیلا دوره‌های ارزشمندی با شیوه‌ای نوین در تالیف و ارایه با محتوای جذاب آموزشی منتشر می‌شود.

مقالات مرتبط

آموزش آنلاین-الکترونیکی- در دوران شیوع کرونا

همه­‌گیری بیماری کووید-۱۹ مردم جهان را مجبور کرده تا در همه جا از کلاس‌­های مجازی استفاده کنند. چنین بحرانی در حالی بی‌­سابقه به نظر می‌­رسد که پیش از نیز این آموزش آنلاین در شرایطی مانند بعد از زلزله و برای حفظ تداوم آموزش و یادگیری مورد استفاده قرار می­‌گرفته است.

۸ نکته برای سنجش اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان

در جایگاه مدیر کسب‌وکار یا کسی‌ که در حوزه منابع انسانی مسئولیت دارد، اثربخشی آموزش آنلاین کارکنان اولویت و اهمیت زیادی دارد. چون آموزش کارکنان به بخش جدایی‌ناپذیر از توسعه سرمایه‌انسانی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی برای آن صرف می‌شود.

هفت روش برتر موثر در مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی در دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته و همچنان ادامه دارد. با این حال، بهترین شیوه‌های منابع انسانی اصلی همچنان پابرجا بوده و در طول سال‌ها به عنوان دستورالعملی برای متخصصان منابع انسانی عمل کرده است. اما آنها شامل چه چیزی هستند و چرا اینقدر مهم هستند؟ در این مقاله، به هفت روش برتر برای منابع انسانی خواهیم پرداخت. اینها برای مدیریت مؤثر منابع انسانی بسیار مهم هستند.

گفت‌وگو